De der blodprøver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Sujan

Ja i morgen skal jeg så have taget blodprøver hos lægen for at starte udredning.... Min læge sagde det skulle være på dag 21 i ens cyklus... men jeg sad lige og fandt gamle tråde frem om emnet og der er det meget forskelligt på hvilken dag i cyklussen de skal tages...

hvad dag fik i taget blodprøver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Neki

Jeg fik også taget dem på dag 21 i min cyklus, men lægen sagde det bare skulle være mellem dag 21-23 at de skulle tages.

Tilgengæld er der lang ventetid på svaret.. Det er 3 uger siden i dag, og lægen har stadig ikke modtaget svar på min androgen-status. Der skulle vist være op mod 6 ugers svartid på den prøve her i Københavnsområdet.
Jeg vil bare gerne snart have svar nu, før kan vi nemlig ikke komme videre til fertilitetsklinikken og komme i behandling.

Held og lykke og masser af krydsede fingre for at det går godt for jer

Anmeld

23. september 2010

Sujan

Neki skriver:

Jeg fik også taget dem på dag 21 i min cyklus, men lægen sagde det bare skulle være mellem dag 21-23 at de skulle tages.

Tilgengæld er der lang ventetid på svaret.. Det er 3 uger siden i dag, og lægen har stadig ikke modtaget svar på min androgen-status. Der skulle vist være op mod 6 ugers svartid på den prøve her i Københavnsområdet.
Jeg vil bare gerne snart have svar nu, før kan vi nemlig ikke komme videre til fertilitetsklinikken og komme i behandling.

Held og lykke og masser af krydsede fingre for at det går godt for jer

Hmm... Min læge sagde der ville gå en uge... Men så er jeg da forberedt tak for det... Kan være det var de andre prøver han mente

Anmeld

23. september 2010

Neki

Sujan skriver:

Hmm... Min læge sagde der ville gå en uge... Men så er jeg da forberedt tak for det... Kan være det var de andre prøver han mente

De sagde også en uge på laboratoriet, men det sagde lægen var helt forkert, og de er jo så heller ikke kommet endnu. Men det er kun androgenstatusen der tager så lang tid, de andre tager kun en uge. De vil bare først give et samlet svar når alle prøver er blevet tjekket.

Anmeld

23. september 2010

oo

jeg fik taget min på 2. mens dag

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Jeg fik som Tjuhl taget mine på 2. eller 3. mensdag...  Klinikken ville have at det var mellem 2. og 4. mensdag.

Det er måske forskelligt, hvordan de undersøger..

Jeg krydser fingre! Både for Sujan og Neki, at jeres prøver er fine!!

Anmeld

23. september 2010

Maria S.

Jeg fik slet ikke noget at vide om at skulle være på en bestemt dag i cyklus

Anmeld

24. september 2010

BubbieBear

Bliver den taget på 21 dagen for at se om du kan få ÆL af dig selv?

Anmeld

24. september 2010

Sujan

BubbieBear skriver:

Bliver den taget på 21 dagen for at se om du kan få ÆL af dig selv?

Nej tror jeg ikke.. De sagde de testede noget med hormoner, stofskifte, HIV, leverbetændelse og røde hunde... De teste skal man have inden vi kunne sendes videre... Men de sagde bare de skulle tages på dag 21... Men ved faktisk ikke hvorfor... Måske fordi ÆL og mens ikke skal få indflydelse på prøverne.

Anmeld

24. september 2010

BubbieBear

Sujan skriver:

Nej tror jeg ikke.. De sagde de testede noget med hormoner, stofskifte, HIV, leverbetændelse og røde hunde... De teste skal man have inden vi kunne sendes videre... Men de sagde bare de skulle tages på dag 21... Men ved faktisk ikke hvorfor... Måske fordi ÆL og mens ikke skal få indflydelse på prøverne.

Nå den blodprøve jeg fik taget min på en af de første mensdage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.