Nogle forslag til hvad jeg kan gå igang med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. september 2010

BechHannibal

Hej, jeg er gravid i uge 20 med Termin den 11 februar<3

Jeg blev færdig med grundforløbet til kok i juli måned, planen var at finde en elevplads, men da jeg er gravid, står det på standby!
For hvem vil ansætte en gravid?!

Jeg har derudover en ( nu to ) skadet hofter, der er blevet værre under min graviditet, som forhindre mig i at tage hvilket som helst job. Og igen, hvem vil ansætte en gravid??

Jeg har nu gået to måneder og lavet ingenting, og er godt nok ved at blive skruk!!!

Jeg tænker selv at studie ville være optimalt med mine hofter og fordi jeg savner at læse. Men hvad kan man starte på nu, og gå på barsel i januar ??

Er bare desperat efter at komme igang med noget, og frustreret over jeg skal tage hensyn til mine meget dårlige hofter

Nogle gode bud på et eller andet ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Chalala85

BechHannibal skriver:

Hej, jeg er gravid i uge 20 med Termin den 11 februar<3

Jeg blev færdig med grundforløbet til kok i juli måned, planen var at finde en elevplads, men da jeg er gravid, står det på standby!
For hvem vil ansætte en gravid?!

Jeg har derudover en ( nu to ) skadet hofter, der er blevet værre under min graviditet, som forhindre mig i at tage hvilket som helst job. Og igen, hvem vil ansætte en gravid??

Jeg har nu gået to måneder og lavet ingenting, og er godt nok ved at blive skruk!!!

Jeg tænker selv at studie ville være optimalt med mine hofter og fordi jeg savner at læse. Men hvad kan man starte på nu, og gå på barsel i januar ??

Er bare desperat efter at komme igang med noget, og frustreret over jeg skal tage hensyn til mine meget dårlige hofter

Nogle gode bud på et eller andet ???

Et selvstudie ville være en god løsning. alt efter hvilken retning du vil gå i..

hvis de er kontor så vil jeg foreslå advokatsekretærenes hjemmeside.. der er 3 linier man kan vælge men det koster self lidt.

Eller så prøv at google selvstudie

Anmeld

23. september 2010

BechHannibal

Chalala85 skriver:

Et selvstudie ville være en god løsning. alt efter hvilken retning du vil gå i..

hvis de er kontor så vil jeg foreslå advokatsekretærenes hjemmeside.. der er 3 linier man kan vælge men det koster self lidt.

Eller så prøv at google selvstudie

Tak, det vil jeg hvertfald lige tjekke

Anmeld

23. september 2010

Chalala85

BechHannibal skriver:

Tak, det vil jeg hvertfald lige tjekke

Ja gør det.. ellers kan du jo gro fast derhjemme og det er bestemt heller ikke sjovt. du kunne også måske tage nogen aften kurser på VUC afhægigt af dine hofter self

Anmeld

23. september 2010

BechHannibal

Chalala85 skriver:

Ja gør det.. ellers kan du jo gro fast derhjemme og det er bestemt heller ikke sjovt. du kunne også måske tage nogen aften kurser på VUC afhægigt af dine hofter self

Nej det er nemlig ikke ret sjovt at side herhjemme længere!! Det var fint nok da min kæreste også havde ferie Meen, nu synes jeg efterhånden ikke det er sjovt at have ''ferie'' længere!!

Aften kurser, er det ikke noget som har start en bestemt dato?

Selvstudie kan man vel gå igang med når det lyster ?

Anmeld

23. september 2010

Chalala85

BechHannibal skriver:

Nej det er nemlig ikke ret sjovt at side herhjemme længere!! Det var fint nok da min kæreste også havde ferie Meen, nu synes jeg efterhånden ikke det er sjovt at have ''ferie'' længere!!

Aften kurser, er det ikke noget som har start en bestemt dato?

Selvstudie kan man vel gå igang med når det lyster ?

Selvstudier kan man som regel starte med når man vil.. aftenkursuser har stort set startdato konstant med nye hold.

Jeg kan udemærket følge dig, jeg blev sygemeldt i Dec og fødte d 15 April.. nøj det var kedeligt til tider...

Anmeld

23. september 2010

BechHannibal

Chalala85 skriver:

Selvstudier kan man som regel starte med når man vil.. aftenkursuser har stort set startdato konstant med nye hold.

Jeg kan udemærket følge dig, jeg blev sygemeldt i Dec og fødte d 15 April.. nøj det var kedeligt til tider...

Okay, hvad fik du tiden til at gå med ??

Og jeg kan bare ikke lade være med at tænke på alt det man kunne lave istedet for

Jeg synes det er meget svært at holde gejsten oppe!!

Anmeld

23. september 2010

Chalala85

BechHannibal skriver:

Okay, hvad fik du tiden til at gå med ??

Og jeg kan bare ikke lade være med at tænke på alt det man kunne lave istedet for

Jeg synes det er meget svært at holde gejsten oppe!!

Jeg tog nogen del fag på aftenkursus for at blive bedre til det jeg kunne.. Så gik jeg til graviditetsvømning i varmt vand, kan virkelig anbefales og ellers så kedet jeg mig nare.. der er ikke det store at lave når man går hjemme på den måde.

Anmeld

23. september 2010

BechHannibal

Chalala85 skriver:

Jeg tog nogen del fag på aftenkursus for at blive bedre til det jeg kunne.. Så gik jeg til graviditetsvømning i varmt vand, kan virkelig anbefales og ellers så kedet jeg mig nare.. der er ikke det store at lave når man går hjemme på den måde.

Hvor gjorde du det henne ?

Har også overvejet svømning når jeg når lidt længere hen i graviditeten

Anmeld

23. september 2010

Chalala85

BechHannibal skriver:

Hvor gjorde du det henne ?

Har også overvejet svømning når jeg når lidt længere hen i graviditeten

Svømning er aldrig for tidligt når man har hofte problemer.. BELIVE ME

Jeg tog nogen kurser igennem 4d, et kursus i excel, det var godt, lærte meget mere end jeg kunne i forvejen.

S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.