Første lægebesøg overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Sujan

Ja så var jeg ved lægen i dag... forventede egentlig ingenting...Andet end en snak.. Men synes min læge var rimlig effektiv..Jeg fortalte som det var at vi havde prøvet i 17 mdr. uden held.. og det var ret fustrerende

Han sagde der burde ikke være noget i vejen... men når vi havde prøvet så længe så skulle alt helt sikkert tjekkes igennem og se på mulighederne for behandling... Så han undersøgte mig med det samme.. tog prøver som jeg får svar på om en uge.. I morgen skal jeg så op og have taget blodprøver, dem skal jeg også have svar på i næste uge... og når de svar er kommet skal kæresten aflevere sædprøve... det skal man så bestille tid.. men ved ikke om der er ventetid på sådan noget...

Så jeg er positiv overrakset, regnede med det bare var en snak, men at man allerede nu (og i morgen) får lavet de første prøver er bare super..

gik jeres udredning også sådan????? og hvad skal der så ske efter vi får svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

otlitrom

Dejligt at du blev positivt overrasket!! Det sker en gang imellem at tingene går hurtigere end man tror... Det er desværre bare ikke altid, og slet ikke i behandlingens verden.  Jeg siger det ikke for at være hård, en for at være ærlig, så du ved at tingene kan gå langsomt! Men glæd dig over den gode start, det er da fantastisk!!

Min "opstart" lyder som din, og det hele gik rimelig tjept derfra.... At vi så endte i en masse rod og at vi først er kommet igang nu, det er en helt anden historie!

Noget helt andet er, at jeg tror du får flere svar, hvis du lægger indlæg som dette over i behandlingsgruppen. Men det er bare et gæt! Kun sagt for at hjælpe, så du kan få de svar du søger!!

Held og lykke!

Anmeld

23. september 2010

Sujan

kitty skriver:

Dejligt at du blev positivt overrasket!! Det sker en gang imellem at tingene går hurtigere end man tror... Det er desværre bare ikke altid, og slet ikke i behandlingens verden.  Jeg siger det ikke for at være hård, en for at være ærlig, så du ved at tingene kan gå langsomt! Men glæd dig over den gode start, det er da fantastisk!!

Min "opstart" lyder som din, og det hele gik rimelig tjept derfra.... At vi så endte i en masse rod og at vi først er kommet igang nu, det er en helt anden historie!

Noget helt andet er, at jeg tror du får flere svar, hvis du lægger indlæg som dette over i behandlingsgruppen. Men det er bare et gæt! Kun sagt for at hjælpe, så du kan få de svar du søger!!

Held og lykke!

Tak for svar... Jeg regner bestemt heller ikke med det går hurtigt fremadrettet... Havde bare ikke forventet der skulle ske noget i dag.. Nå ja jeg er jo på en måde i BEHANDLING... Det skal jeg nok lige vende mig til.. Men tak for tippet

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Sujan skriver:

Tak for svar... Jeg regner bestemt heller ikke med det går hurtigt fremadrettet... Havde bare ikke forventet der skulle ske noget i dag.. Nå ja jeg er jo på en måde i BEHANDLING... Det skal jeg nok lige vende mig til.. Men tak for tippet

Det var bestemt ikke skrevet for at være hård, det håber jeg du forstår?

Det ér svært at skulle flytte over i behandlingsgruppen, og det er altså ikke en skide fed gruppe at blive medlem af.. Men der er kloger piger med brede skuldre at læne sig op ad!

Jeg er glad på Jeres vejne, at det gik så godt med det første lægebesøg. Der er jo ingen der siger at det SKAL gå langsomt med det hele, måske er I heldige! Dem skal der jo også være nogen af!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.