Gamle børnetimer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

SussieThyssen

Mutti2B skriver:

Jo, kan du ikke huske den? Han var postbud og forelsket i prinsessen som boede i toppen af et tårn. Da kongen sagde at det var rødt, kom postbudet med en rød sodavand, og da det skulle være blødt kom han med en kanin . Man blev jo nødt til at følge med for at finde ud af hvad det var kongen ikke kunne huske

Jeg kan godt huske noget af det...hvilket år var det den var der..kan du huske det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

misslea

Maja88 skriver:

ingen som kan huske skibet i Skilteskoven og de andre med linje 3 og Otto Brandenburg..

Joooooo iiihhh den var SÅÅÅ god!!! Fatter ikke, at den ikke er blevet genudsendt!!!

Det er min søsters bedste veninde, som spillede pigen i julekalenderen - den samme pige, som var med i Victot & Victoria, Snøvsen osv osv!!!

Så JO - jeg var stooor fan... hahahah

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

mth1987 skriver:

Der var også en med en høne (the varmer) og en mand kan ikk huske hva den hedder

Hønen Emmy???

Anmeld

23. september 2010

Mutti2B

SussieThyssen skriver:

Jeg kan godt huske noget af det...hvilket år var det den var der..kan du huske det?

Der må jeg gi fortabt . Men jeg tror den er fra midt 80'erne

Anmeld

23. september 2010

>>Carina<<

misslea skriver:

Joooooo iiihhh den var SÅÅÅ god!!! Fatter ikke, at den ikke er blevet genudsendt!!!

Det er min søsters bedste veninde, som spillede pigen i julekalenderen - den samme pige, som var med i Victot & Victoria, Snøvsen osv osv!!!

Så JO - jeg var stooor fan... hahahah

hehe sejt :-) hvad er det nu hun hedder?

Anmeld

23. september 2010

Ploffer

Maja88 skriver:

ingen som kan huske skibet i Skilteskoven og de andre med linje 3 og Otto Brandenburg..

jO.... han spiste altid skipper labskovs 

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

For uglen i hulen!! Er jeg den eneste der kan huske den??

Anmeld

23. september 2010

blomst84

Jeg kan huske en hvor de sang: " se hvad jeg kan, se hvad jeg kan, kom nu og se det alle mand... jeg kan selv tage bukser på nu, det plejer jeg ellers ikke at ku"

Aner ikke hvilken børnetime det kom fra  

Anmeld

23. september 2010

maria87

sandra-t skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=6MNtTSHR21I

var bare hel vildt med tim og thomas :p

Anmeld

23. september 2010

Pia.

fantastisk tråd... gik lige i barndommen der... - I har vist været igennem dem alle sammen - men tak for en tur tilbage i tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.