Gæt en mave :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Anonym trådstarter

Nå alle så er det tid til at afsløre svaret dam dam dam

Den korrekte uge er 17+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

grinbidderen

Anonym skriver:

Den korrekte uge er 17+0

så havede jeg ret eg nået så bare ik lige skrive det.. men jeg gættede på 17+0

Anmeld

23. september 2010

lauras*mor*

ej hvor var jeeg bare langt fra.. haha..

Anmeld

23. september 2010

Anonym trådstarter

lauras*mor* skriver:

ej hvor var jeeg bare langt fra.. haha..

hehe er sjovt at se, der er jo mega forskel på hvordan ens mave ser ud, men ja bliver da spændt på hvor stor jeg bliver senere hen i graviditeten

Anmeld

23. september 2010

sofie85

Anonym skriver:

Den korrekte uge er 17+0

Så var mit gæt på uge 16 ikke helt dårligt

Anmeld

23. september 2010

Amso

Anonym skriver:

hehe er sjovt at se, der er jo mega forskel på hvordan ens mave ser ud, men ja bliver da spændt på hvor stor jeg bliver senere hen i graviditeten

Må jeg ha lov at spørge hvor meget du vejede inden du blev gravid?? For jeg er i uge 20, og man kan slet ikke se det på mig endnu, og syntes ikke jeg er så tyk igen  hehe.. Men syntes din mave allerede er så dejlig rund  Håber ikke de kommer til at misforstå mig.. smiler

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

jeg vejede 25 kg for meget, så havde jo alligevel en del kg ekstra, og meget sidder ved mig, på netop mave/røv/lår min bmi var på omkring de 33 så vidt jeg husker, hvis det kan hjælpe dig

Amso skriver:

Må jeg ha lov at spørge hvor meget du vejede inden du blev gravid?? For jeg er i uge 20, og man kan slet ikke se det på mig endnu, og syntes ikke jeg er så tyk igen  hehe.. Men syntes din mave allerede er så dejlig rund  Håber ikke de kommer til at misforstå mig.. smiler

Anmeld

24. september 2010

Ryberg

Jeg gættede på 18 uger.... ok tæt på

Anmeld

24. september 2010

Amso

Anonym skriver:

jeg vejede 25 kg for meget, så havde jo alligevel en del kg ekstra, og meget sidder ved mig, på netop mave/røv/lår min bmi var på omkring de 33 så vidt jeg husker, hvis det kan hjælpe dig

Det helt fint.. det også forskelligt hvordan og hvornår det sætter sig.. Var bare nysgerrig.. Men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.