der er nu gået et år med 3 ufrivillige aborter, i løbet af det år var alt planlagt og det hele kunne hænge sammen.
Nu er jeg ikke længere i arbejde, for så ville jeg endelig begynde på en uddannelse, men jeg nåede lige at blive gravid inden jeg skulle starte på HF, ikke særlig godt planlagt.
nu går jeg så og er meget umotiveret, der er ikke styr på noget som helst på den skole, og jeg spiser i timerne for ikke at blive dårlig, jeg er trods alt i 4. måned nu, og har brug for mad hele tiden, men jeg må ikke spise i timerne, gør det så alligevel.
så skal jeg cykle frem og tilbage hver dag, for jeg gider ikke at tage bussen som jeg skal vente på i et time hver dag efter skole fordi de kun kører én gang i timen, og den når lige at køre inden jeg får fri......hmm
jeg er så smadret i forevejen, så det er hårdt at cykle hver dag og det meste af vejen er der ingen cykelsti, var tæt på at blive kørt ned af en lastbil i dag... agghhh
Læreren havde sovet over sig i dag, alle eleverne har allerede for meget fravær, indklusivt mig selv fordi jeg ikke altid kan klare de lange dage til 15:50.
plus at jeg har det så skidt, så bliver jeg også mere og mere umotiveret pga skolen selv ikke har styr på noget, der er tit aflyste timer og lærere der sover over sig, timer indimellem timer som man bare skal bruge på at vente på næste time fordi de ikke kan lægge timerne op af hinanden... gider snart ikke mere.
Anmeld