Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mirjam123 skriver: Hej Jeg vil ha ny mobil men kan ikke finde ud af hvilken en jeg skal købe skal det være denne Sony Ericsson Hazel?Eller Nokia 6700 Slide?Nogen af jer der kender dem? Vil gerne høre hva i synes
Hej Jeg vil ha ny mobil men kan ikke finde ud af hvilken en jeg skal købe skal det være denne Sony Ericsson Hazel?Eller Nokia 6700 Slide?Nogen af jer der kender dem? Vil gerne høre hva i synes
du kan læse vuderinger inde på telmore så kan du bedømme hvorfor en ud for dem det plejer jeg at gøre når jeg skal havde ny fon men ville nok selv vælge sony
Billede 1: Nokia
Billede 2: Sony Erisson
altid dejligt med billeder
Divababy93 skriver: du kan læse vuderinger inde på telmore så kan du bedømme hvorfor en ud for dem det plejer jeg at gøre når jeg skal havde ny fon men ville nok selv vælge sony
Mirjam123 skriver: Ja har læst det jeg har selv telmore
Ja har læst det jeg har selv telmore
super
Nadia&Daniel skriver: Billede 1: Nokia Billede 2: Sony Erisson altid dejligt med billeder
Mirjam123 skriver: Hehe tak for det så langt tænkte jeg ikke lige Hvis det blir nokiaen skal det være den i lilla og hvis det blir sony erisson skal det være den sorte.
Hehe tak for det så langt tænkte jeg ikke lige Hvis det blir nokiaen skal det være den i lilla og hvis det blir sony erisson skal det være den sorte.
Den er super fed i lilla
Nadia&Daniel skriver: Den er super fed i lilla
Mirjam123 skriver: Hehe det er nemlig lige det den er svært valg:-)
Hehe det er nemlig lige det den er svært valg:-)
Har selv bedst erfaring med Nokia...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128