Anbefal en god buffet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Low

Jeg ved ikke om jeg har ligt tråden det rette sted .

Jeg skal holde en navngivningsfest her i slutningen af oktober og jeg kunne godt tænke mig at servere en buffet ude fra som aftensmad til gæsterne. Vi bliver 30 - 40 mennesker der skal spise. Jeg har prøvet at søge lidt på google men jeg synes det er lidt uoverskueligt. Jeg kunne godt tænke mig at der var lidt grønt og noget lækkert kød og kartofler eller sådan noget. Så hvis i har lyst gå i gerne hjælpe mig med at komme med et sted som bringer ud til København .

På forhånd mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Riksen

Low skriver:

Jeg skal holde en navngivningsfest her i slutningen af oktober og jeg kunne godt tænke mig at servere en buffet ude fra som aftensmad til gæsterne. Vi bliver 30 - 40 mennesker der skal spise. Jeg har prøvet at søge lidt på google men jeg synes det er lidt uoverskueligt. Jeg kunne godt tænke mig at der var lidt grønt og noget lækkert kød og kartofler eller sådan noget. Så hvis i har lyst gå i gerne hjælpe mig med at komme med et sted som bringer ud til København .

På forhånd mange tak 

Hvad med Riz Raz?

Anmeld

23. september 2010

serinasmor

vi brugte kokken og jomfruen .. de leverer i hele landet ( til alle øer forbundet med en bro) ... det var udemærket til prisen ( mener vi gav 79-89 kr pr kuvert ) og der var rigeligt med mad ... ved desværre ikke hvordan maden er hvis man bestiller det i kbhområdet for de kan jo logisk ikke bruge samme køkken i aalborg og kbh .... men har ikke andet end positive ord at sige omkring dem og deres service ved vores barnedåb

Anmeld

23. september 2010

KarinaIda

Low skriver:

På forhånd mange tak 

Salt og peber... www.saltogpeber.com, der skal vi have mad fra nu her den 29 oktober.... det er buffet 1 vi har valgt!!!

Anmeld

23. september 2010

GUSO

Hej.. Kan varmt anbefale smageriet, vi fik premium buffet til sofies dåb og det var bare så lækkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.