kanin bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.166 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. september 2010

BabyAnno2012

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Pia.

Ærgeligt I bor så langt væk ellers havde jeg gerne taget ham - har taget mange kaniner hjem som ikke kunne være hos deres gamle ejer - og har også viderformidlet et par stykker...

Men desværre bor du på den anden side af broen !

- håber du finder et godt nyt hjem til ham.

ellers vil jeg lige lægge et varmt ord ind for www.dyrenettet.dk - der inde er der stor chance for at finde ham et godt hjem...

Bryder mig dog ikke om gratis dyr - selvom jeg godt ved du gør det i en god mening - men et dyr skal have en pris, så man ved at det bliver seriøs henvendelser..

- så kan du altid vælge ikke at tage imod pengene når den bliver afhentet, og du har set de mennesker an som ønsker jeres lille ninus...

Knus Pia.

Anmeld

23. september 2010

BabyAnno2012

Pia : Kan godt se meningen i det du skriver.

syns bare ikk man kan sætte pris på et dyr, jeg vægter højere at et dyr får et godt og kærligt hjem.

Men du må meget gerne ligge et godt ord ind for ham han er en super dejlig kanin, dog lidt sky.

Anmeld

23. september 2010

Miia90

Nåååårh han ville helt sikkert passe godt samme med min kanin noah.

meen kommer først til det nordjyske en gang til jule tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2010

Sommerfuglelarven

Ærgeligt at det er en han, ellers måtte han godt bo sammen med vores Barda, som han oveni købet ligner... Men to hanner kan ikke gå sammen

Anmeld

23. september 2010

anjada

Nej hvor er den bare nuser hvor langt nordpå bor du?? Sønnike på 10 år er helt vild med kaniner, vi har to dværgkaniner i forvejen, og de bliver passet og plejet i stor stil og vi har helt klart plads til en til....

Anmeld

23. september 2010

loppen82

Bare kom til Odense m ham.

Vil rigtig gerne ta ham og gi ham et godt hjem

Anmeld

24. september 2010

BabyAnno2012

anjada skriver:

Nej hvor er den bare nuser hvor langt nordpå bor du?? Sønnike på 10 år er helt vild med kaniner, vi har to dværgkaniner i forvejen, og de bliver passet og plejet i stor stil og vi har helt klart plads til en til....

Vi bor 30 km fra skive

Mellen skive og thisted  på øen Mors

Anmeld

24. september 2010

anjada

BabyAnno2011 skriver:

Vi bor 30 km fra skive

Mellen skive og thisted  på øen Mors

Det er jo ikke så langt væk, vi bor ved Ringkøbing, og kører da gerne en tur til Mors efter den søde kanin

Anmeld

24. september 2010

Pia.

BabyAnno2011 skriver:

Pia : Kan godt se meningen i det du skriver.

syns bare ikk man kan sætte pris på et dyr, jeg vægter højere at et dyr får et godt og kærligt hjem.

Men du må meget gerne ligge et godt ord ind for ham han er en super dejlig kanin, dog lidt sky.

Kan godt se hvad du mener med at du ønsker ham et bedre hjem frem for penge - men desværre hænger det ikke altid sådan sammen.... de mennesker som virkelig vil have det her dyr vil også gerne betale en pris for det - her kan du så vælge at sige du intet skal have... men jeg ville frygte at alle ville og kunne hente mine dyr hvis de var gratis... - En kanin skal jo ikke være dyr og det er ikke fordi du skal tage mange penge for ham, men når det er med bur og det hele er det for nemt for alle at anskaffe sig den bare fordi !!!! sådan et bur koster vel 600-800 kr fra nyt og kaninen 200 kr og så de ekstra små ting som drikkedunk, madskål og hvad du elllers vælger der skal følge med så er vi hurtigt oppe på 1000 kr.

Så du kunne evt. sige, kontakt mig og vi snakker om prisen, bare ikke gratis....

Nå sikke en masse jeg fik skrevet her...

Håber lige meget hvad du finder et godt hjem til ham...

Knus
fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.