Vis mig jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Jones

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Risen

Nyeste billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

Først Nicklas som er 3½ år.... Han er en dreng med egen vilje. Han er lige blevet renlig og føler sig derfor til tider en anelse ældre end han i virkeligheden er, hehe.... Han er stort set altid glad! Han er 1 meter og 2 cm høj og vejer 17 kg.

Til sidst Mathias som er 5½ mdr. Han er en stor dejlig dreng. Vi får tit afvide han er født en mdr for sent både pga str og udvikling. Han er en smilende og meget pludrende dreng. Han er 76 cm lang og vejer 10 kg.

Anmeld

23. september 2010

Nadia&Daniel

Guldklumpen (h*n) med termin den 2. November 2010, vægt lige pt. 1714 gram

Mad: alt hvad mor spiser

Kan: sparke sin mor inde i maven, feste (med en promille af fostervand) og tumle rundt

Negative ting: at selvom der (kun) er 6 uger til terminen - virker det som 6 mdr.

Anmeld

23. september 2010

Moar'en

Her er min skønne Viktor, han er 19 mdr idag. Han vejer ca 11-12 kg og er ca 75 cm. Han var lidt bagefter da han var mindre, men han er nu på fuld højde med andre på hans alder. Hans SP mente endda han var foran med hvor pønt han spiste og hvor mange kropsdele han kan. Han siger ikke ret meget endnu, men han forstår alt vi siger til ham. Han er en utrolig hjælpsom dreng der er frisk på livet trods alt han har været igennem

Og så lige lidt billeder (uhh eller mange )

Anmeld

23. september 2010

Moar'en

LouiseNielsen skriver:

Først Nicklas som er 3½ år.... Han er en dreng med egen vilje. Han er lige blevet renlig og føler sig derfor til tider en anelse ældre end han i virkeligheden er, hehe.... Han er stort set altid glad! Han er 1 meter og 2 cm høj og vejer 17 kg.

Til sidst Mathias som er 5½ mdr. Han er en stor dejlig dreng. Vi får tit afvide han er født en mdr for sent både pga str og udvikling. Han er en smilende og meget pludrende dreng. Han er 76 cm lang og vejer 10 kg.

skønne skønne drenge. Nu virker Viktor endnu mindre, han er omkring 75 cm og 11-12 kg. Haha.. men han er selvfølgelig os "kun" 13½ mdr ældre

Anmeld

23. september 2010

Mathilde

Eliza/lykke skriver:

ihhhhhhhhhhh hvor er de bare søde... hvor gamle er de?

Tak! Celina er 14 mdr

Anmeld

23. september 2010

Kvindemin

Her er min smukke prinsesse på snart 3 år

Anmeld

23. september 2010

Mathilde

Chritinap skriver:

Her er min smukke prinsesse på snart 3 år

Hvor er hun smuk! Men sig mig - kan det ikke passe, at hun var mørkhåret da hun var mindre??? Mener du havde et billede hvor hun havde mørkt hår og krøller.... Husker jeg helt forkert?

Anmeld

23. september 2010

Kvindemin

Mathilde skriver:

Hvor er hun smuk! Men sig mig - kan det ikke passe, at hun var mørkhåret da hun var mindre??? Mener du havde et billede hvor hun havde mørkt hår og krøller.... Husker jeg helt forkert?

Jo, det er helt rigtigt. Hun var sort lang håret da hun blev født - derefter lidt krøller. Og siden hen har hun bare fået lyst hår
Og tusinde tak for det.. Din Celina er også skøn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.