SSH --> Sygeplejerske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Linekocemba

Nogle herinde der har taget ssh, ssa og derefter læst til sygeplejerske?

Hvor længe tog uddannelsen?

Dertil er der nogle af jer der var på barsel under en af disse udd. og hvilke erfaringer har du med det?

Håber der er nogle derude der vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

KarinaIda

line7 skriver:

Nogle herinde der har taget ssh, ssa og derefter læst til sygeplejerske?

Hvor længe tog uddannelsen?

Dertil er der nogle af jer der var på barsel under en af disse udd. og hvilke erfaringer har du med det?

Håber der er nogle derude der vil svare

Jeg var på barsel under min SSH, og jeg vil senere læse til ssa og så sygeplejerske regner jeg med

Anmeld

23. september 2010

Linekocemba

Tak for dit svar

Hvor langt var du i forløbet da du gik på barsel?

Og hvilken økonomi havde du under barsel

Anmeld

23. september 2010

L-Mortil3

Jeg læser netop den "linie" hvis man kan kalde det det, jeg blev gravid i midten af SSH uddannelsen, blev så desværre sygemeldt og begynder derfor først på resten her til oktober.

Man får sin normale elevløn de første, mener det er 26 uger, herefter går du over på barselsdagpenge, som er lidt lavere end elevlønnen.

Vi har klaret os meget fint økonomisk, men det ville vi bestemt ikke have gjort hvis ikke Morten tjente så meget som han gør.

Det gik fint på den alm. løn, men da jeg kom på BDP der blev det stramt, men altså, man klarer sig jo.

Anmeld

23. september 2010

LBK

Hej

Jeg læser til sygeplejerske nu.... Jeg kom dog direkte fra gymnasiet.. Jeg er på 7. semester og er i fuld gang med at skrive bachelor, og skulle gerne blive færdig til januar.... Jeg har termin til november men har ingen intention om at holde barsel. Det gør min mand, så jeg kan skrive opgave i fred og ro.

Hvis jeg kan biddrage med nogle svar på eventuelle spørsmål, så spørg endelig

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.