Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle samme
Når i laver brunch hvad laver i så.
Vi får gæster til brunch næste weekend så ville lige have nogen ideer til brunch.
Hvad med røræg når det skal laves til 15 mennesker hvordan ville i lave det?
Knus Diana
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Hej alle samme Når i laver brunch hvad laver i så. Vi får gæster til brunch næste weekend så ville lige have nogen ideer til brunch. Hvad med røræg når det skal laves til 15 mennesker hvordan ville i lave det? Knus Diana
fisen skriver: Skrammel ægBaconRundstykker. pålægjuicesmoothiepølserpandekager. ost
Skrammel ægBaconRundstykker. pålægjuicesmoothiepølserpandekager. ost
youghurt med hjemmelavet müsli
Evt. lidt hjemmebag i form af kanelsnegl
melon med skinke
røreæg kan laves i microovnen
Jeg laver næsten altid røræg i ovnen når det er til mere end 8-10 mennesker. Super nemt! Bare kyl æggemassen i et ovnfast fad, og rør op i det engang imellem
Røræg (kan sagtens laves i ovnen), pølser og baconFrisk frugtA-38 med sirup og lidt drysPandekager med sirupRugbrød/franskbrød div pålæg, marmelade, pålægschokolade m.v.te, kaffe, juiceEvt. brunsviger
100 tak alle sammen her blever skrevet ned ha ha
AnneBJ skriver: Jeg laver næsten altid røræg i ovnen når det er til mere end 8-10 mennesker. Super nemt! Bare kyl æggemassen i et ovnfast fad, og rør op i det engang imellem
Må jeg spørge hvor mange æg du bruger når det er til 10 personer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128