weekendslapper??? ;-))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

twinboys

God weekend alle tøser....

Hvad skal I i weekenden???

Vi skal til Fanø i sommerhus ;-)))

Ønsker jer en dejlig weekend...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

fam.4xc

Vi skal nyde hinanden :)) Pigerne nyder når far har fri - det samme gør mor... så der aflastning til mig :) Og så de lidt længere aftener i weekenden med min mand når ungerne er lagt er skøøønnnnttt :P

Ej ellers skal vi ha handlet lidt i eftermiddag, til min søster og grille i morgen og til min svigerfar søndag så weekenden skal nok komme til at gå alt for hurtig :S

God weekend!!!!

Kh Camilla der synes vores madplan er så kort med alt det vi skal ud ;)

Anmeld

25. juli 2008

H+S Skjolgborg.

Vi har børnefri uge + weekend til søndag og har 1 års dag i morgen vi skal til KBH og gå og sejle en tur måske.Så i tivoli hygge spise og bare nyde hinanden har vi snakke om..GLÆDER MIG VILDT HVOR ER DET 1 ÅR BLEVE AF..
Elsker ham stadig lige så højt*SS*
God weekend til jer alle sammen..
:PKnus fra henriette:))

Anmeld

25. juli 2008

MorCamilla

Vi skal bare nyde at sommeren endelig er kommet til Danmark, og evt en tur til stranden eller på legepladsen eller sådan noget...
Det er dejligt med en weekend uden planer... :D

Anmeld

25. juli 2008

twinboys

Ja og nu smutter vi... Men ses på søndag... (H)

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

Lyder dejligt med en tur i sommerhus..:) Jeg har lige beslutte at gøre det samme...er jo ikke vejr til andet. Så Konrad og jeg tager med de store drenge og mine forældre til Askø.
Knus og rigtig dejlig weekend til dig også...
(H)

Anmeld

25. juli 2008

Kvindemin

Vi skal også bare nyde det gode vejr, og så tager vi et smut til Tyskland søndag - og handler lidt øl og vand ind :)

Anmeld

25. juli 2008

Mathilde

Tak og i lige måde:) Vi fejrer min kærestes fødselsdag med familien idag... Imorgen skal jeg til begravelse ved min papfar:'( Så en lidt blandet weekend.

Anmeld

25. juli 2008

Monique

Vi skal holde fødselsdag for den store hele dagen i morgen..
Hun bliver 4 på mandag men fordi farmand skal arbejde så holder vi den i morgen :D
Vi får gæster kl 13 og kl 19.30 Puha hehe :D
Vores stue er ikke så stor så vi bliver nød til og dele familierne op (hvilket bestemt heller ikk gør noget da de ikke enes så godt).
Så i dag skal jeg lave lagkage og det skal jeg også i morgen når de første køre hjem.. Der skal jo også være til dem der kommer om aftenen :D og søndag skal vi bare slappe af :D

God Weekend alle :D

Anmeld

25. juli 2008

Bastian

Vi har en travl weekend. I morgen skal vi mødes med nogle venner, som til daglig bor i Sverige. Vi skal mødes på naturlegepladsen i Valby, og jeg har i dag bagt et hav af muffins til sammenkomsten! Søndag skal vi til dåb, og så er den weekend slut...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.