Hader de edderkoppebilleder på forsiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

Anonym trådstarter

...sorry, jeg vil ikke støde nogle, hver sin interesse. Respekt! Men jeg har totalt noia over krybdyr og billeder af dem, så jeg hader bare når de er på forsiden, og venter med længsel til der kommer dejlige børnebilleder og de andre er væk....
gyshilsen fra "ano" (gider ikke alle skal vide min fobi)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

twinboys

Øhhh så lad da være med at klikke ind på dem...:)

Jeg bryder mig heller ikke om dem, og er kun glad for at de ikke er i mit hjem... Men hver vores smag...:D

Majbritt

Anmeld

25. juli 2008

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Øhhh så lad da være med at klikke ind på dem...:)

Jeg bryder mig heller ikke om dem, og er kun glad for at de ikke er i mit hjem... Men hver vores smag...:D

Majbritt

Ja, men nogle gange kan man ikke se hvad det er på de små billeder :-(

Anmeld

25. juli 2008

twinboys

Smiler...

Så hop hurtigt videre...

Majbritt

Anmeld

25. juli 2008

bette

vil give dig helt ret.. hader også de kryb. og har en dyyyyyb forbi overfor dem..kan slet slet ikke have dem

heidi som kan blive bange for en nullermand..

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

lol...så det sgu godt du ikke bor i mit hus!

for her har vi edderkopper så det basker! dog ikke i terarie!

men seriøst, prøv lige at studer sådan et billede af sådan en fugleedderkop, den er da flot, selv om jeg selv gyser over dem!

jeg syntes det er ok at vise sine flotte eksotiske dyr frem, hvis ikke man gider se dem, kan man heldigvis bladre hen over dem!

og som du selv skriver så er billederne på forsiden jo så små at man ikke kan se dem, så der kan de ikke genere nogen!

jeg syntes de er flotte at se på, men gud hvor ville jeg være bange for dem IRL!8D

ps/ og så er det jo i grunden skønt at se når dyrene bliver passet ordentligt...så thums up til den der smed de billeder på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.