Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har brug for lidt hjælp.....
Maja er blevet snottet og forkølet og nu er jeg i tvivl om jeg skal putte hende ud i barnevognen.
Hvad synes i??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg puttede Lilje udenfor i november måned sidste år da hun var godt snottet, pakkede hende godt og grundigt ind, men det var simpelthen fordi min SP sagde at det var rigtig godt med den friske luft når hun var syg
Sussie&Lilje skriver: Jeg puttede Lilje udenfor i november måned sidste år da hun var godt snottet, pakkede hende godt og grundigt ind, men det var simpelthen fordi min SP sagde at det var rigtig godt med den friske luft når hun var syg
Jeg tænker jo også at frisk luft må være godt, men vil nødig at hun bliver mere snottet og forkølet...... Nu har jeg puttet hende i sengen til formiddagsluren og så må hun komme ud i eftermiddag
Min datter har også været snottet. Og ja, hun kom også ud.... Hun vil heller ikke sove indenfor om dagen, så der var ligesom heller ikke noget valg.
Så...masser af uld på den lille, så går det nok.
C.
ja bare ud i barnevognen.. =)
Det er det samme med børn med astmatisk bronkitis eller astma.!! De har bare SÅ godt af den friske luft... =)
Fyn skriver: Min datter har også været snottet. Og ja, hun kom også ud.... Hun vil heller ikke sove indenfor om dagen, så der var ligesom heller ikke noget valg. Så...masser af uld på den lille, så går det nok. C.
umiddelbart tænker jeg også at det er bedst med frisk luft, men vil jo helst ikke udsætte hende for alt for store temperatur forskelle...... kan jo gøre det værre..... men det burde ikke være noget problem?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128