hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Amso skriver:

brusehoved...?

Eller vandhane set nedefra ?

det er satme skarpt!!! stod med hele snotten nede i vasken for at tage et billede af vandhanen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

A.

støvsugebørste? del fra støvsugeren

Anmeld

22. september 2010

Pixi

Caroline86 skriver:

det er satme skarpt!!! stod med hele snotten nede i vasken for at tage et billede af vandhanen

Flot gættet!!

Anmeld

22. september 2010

Amso

Caroline86 skriver:

Haha, fedt.. Ville jeg gerne have set.. Men nu du er så god til det, så kan du få lov at tage et billed til for mig.. Der er ikke noget strøm på mit kamera, men vil gerne gætte..

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Amso skriver:

Haha, fedt.. Ville jeg gerne have set.. Men nu du er så god til det, så kan du få lov at tage et billed til for mig.. Der er ikke noget strøm på mit kamera, men vil gerne gætte..

iiihhh, fedt! så drøner jeg igen

Anmeld

22. september 2010

Sabrina2014

Caroline86 skriver:

Jeg ville godt nok gerne se dig fare rundt og stå på mærkelige måder for at tage billeder :-D

Anmeld

22. september 2010

JustAnotherName

Hahaha....Sikken begejstring og entuisiasme (staves?)
- Og vi sidder spændt og venter....   

Anmeld

22. september 2010

Pixi

Amso.. har du en telefon med kamera.. og evt kan koble den på pc'en? (Jeg sidder og gør det sådan med min iphone)

Anmeld

22. september 2010

Amso

Pixi skriver:

Amso.. har du en telefon med kamera.. og evt kan koble den på pc'en? (Jeg sidder og gør det sådan med min iphone)

Nej for min nye smarte fon er lige fået itu, så har måtte tage den gamle frem igen, og der hører desværre ikke sådanne noget til.. Og har fundet kameraet og oplader og det hele, men hvor er batteriet henne...??  Det sku væk... hehe.. aner ikke hvor det er.

Anmeld

22. september 2010

Pixi

Amso skriver:

Nej for min nye smarte fon er lige fået itu, så har måtte tage den gamle frem igen, og der hører desværre ikke sådanne noget til.. Og har fundet kameraet og oplader og det hele, men hvor er batteriet henne...??  Det sku væk... hehe.. aner ikke hvor det er.

hihih ja det er typisk, når man lige står og skal bruge det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.