Hvad kan man kontakte fødegangen for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Jules

Ja nu isdder jeg så her igen for at prøve og holde mine fingre beskæftiget!

I sidste uge var jeg inde og få taget blodprøver da jeg var begyndt at klø! (Fik gravidititetskløe i slutningen af min sidste graviditet)

Og de ville kontakte mig hvis der var noget... Det gjorde de så ikke! Men nu er kløen altså blevet værre :( Og jeg har oplevet den første søvnløse nat pågrund af det :(

Nu er det jo bare at de har lavet det om så man skal have taget to blodprøver og man skal være fastende! Så jeg ved at hvis jeg venter med at ringe til min egen jordmor i morgen 9.30 så får jeg nok først taget blodprøver dagen efter og skal så nok vente to dage på svar lige som sidst!!!! Og det syntes jeg umiddelbart virker som meget langtid hvis det nu er det!!!

Kan man ringe til fødegangen ang det? Så jeg forhåbentlig kan få en tid allerede imorgen tidlig til at få taget blodprøver???

Syntes det er svært at finde ud af hvad der er bedst at gøre... Da jeg ikke kan lide at være en pylret gravid men heller ikke vil lege med mit barns helbred :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Selvfølgelig kan du det!Hellere en gang for meget end en gang for lidt...og hvis de ikke kan gøre noget,så kan de i hvert fald rådgive dig,de har jo en vis forstand på disse ting

Ih,altså,man kan jo nærmest ikke gå i seng med alle de spændende ting der sker her på Baby.dk i dag...keep us posted,søde,og held og lykke

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Når man er så langt henne, synes jeg sagtens du kan kontakte din JM og FG med ALT!

K.h. Linda

Anmeld

23. september 2010

Jules

Så fik jeg ringet. Jeg skal ind og have taget blodprøver imorgen da jeg jo har været så dum at spise morgenmad...Suk!

Anmeld

23. september 2010

LIZO

hvorfor skal du faste??

jeg fik taget blodprøver af samme grund de sidste 6 uger. nogle gange 2 gamge om ugen.. og igen af dem fik jeg afvide jeg skulle faste.

men ring til jm / fg og snak med dem.. på fødegangen fik jeg nogle piller der kunne hjælpe på kløen.. tar jo ingen skade aqt ringe og snakke med dem..

Anmeld

23. september 2010

Jules

LIZO skriver:

hvorfor skal du faste??

jeg fik taget blodprøver af samme grund de sidste 6 uger. nogle gange 2 gamge om ugen.. og igen af dem fik jeg afvide jeg skulle faste.

men ring til jm / fg og snak med dem.. på fødegangen fik jeg nogle piller der kunne hjælpe på kløen.. tar jo ingen skade aqt ringe og snakke med dem..

Det var dem jeg snakkede med. Det er fordi de er begyndt at tjekke for for noget galdesyre noget også... Og der skal man være fastende. Selve den prøve får jeg først svar på tirsdag :S

Man må håbe levertalsblodprøven siger noget så de kan få gjort noget ved det. Sidst blev jeg jo sat igang fordi det er de sidste 14 dage til termin der er mest kristiak for barnet :S Det ville da være herligt at gå rundt med den viden hele weekenden og vente :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.