...tror snart han er på vej...tror i ikke? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Lillefe

Ja som overskriften siger så har jeg på fornemmelsen der ikke går mange uger før han kommer ud ham den lille, her fra fredag den 11 og til lørdag den 12 faldt maven ned, og han ligger med hovedet nede. efter undersøgelse hos jordmoren sidste onsdag.. og i fredags havde jeg så ondt af at gå rundt så jeg troede mit underliv snart faldt ned i gulvet (har slet ikke haft så meget tryggen med nadia) Jeg kan ikke gå særligt meget rundt længere pga. smerte nærmest i højre side og forand (ved skambenet og ved lidt ved højre side i lænden) går ud fra det er fordi han trykker så meget mod mit bækken ikke vildt rart!! går som en gammel kone!

Jeg har faktisk min sidste dag på jobbet fredag, men har sagt jeg bare kommer ind i morgen et par timer og siger farvel... Hvad siger i lyder det ikke som om han er på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Lillefe

slet ingen komentar? er der nogen som muligvis også har det sådan eller har haft?

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

Den følelse havde jeg også sidt i begge mine graviditeter, tror det er helt normalt og ikke et tegn på fødsel at man mærker den trykkende fornemmelse osv i underlivet....

Pøj pøj når fødslen viser sig...

Kh Louise

Anmeld

23. september 2010

Skytten0111

Heej..

Jo jeg har det på samme måde..  Men ved ikke om det er et tegn?? Men man kan jo altid håbe

Nu har jeg gået sådan i en lille uges tid, så hvis det er et tegn ved mig, er det et laaaangt et af slagsen... 

Det er mit første barn, så der er ikke rigtig så meget at samligne med. Og min jordemoder siger jo at man som førstegangs fødende let kan gå over tid.. (lad os ikke håbe det) For som du skriver, så går man som en gammel kone

Knus Heidi

Anmeld

23. september 2010

Lillefe

LouiseNielsen skriver:

Den følelse havde jeg også sidt i begge mine graviditeter, tror det er helt normalt og ikke et tegn på fødsel at man mærker den trykkende fornemmelse osv i underlivet....

Pøj pøj når fødslen viser sig...

Kh Louise

ok havde jeg slet ikke første gang.. men to graviditeter er jo heller ikke ens siger de kloge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.