første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

så har jeg været til læge i forbindelse med nogen papir han skulle lave til mig, og i den forbindelse fik jeg faktisk tilbudt en skanning, da han har en mini baby scanner, men jeg kunne INTET se, andet end end bold nøj hvor vi glæder os til vi kan se mere!

Skal lave vandre journal hos lægen den 25/10-10.

er der noget jeg skal tage med når vandre journalen skal laves?

hvor bliver det en spændende tid

hermed har jeg en pregnancy ticker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Skovrup

m8r skriver:

så har jeg været til læge i forbindelse med nogen papir han skulle lave til mig, og i den forbindelse fik jeg faktisk tilbudt en skanning, da han har en mini baby scanner, men jeg kunne INTET se, andet end end bold nøj hvor vi glæder os til vi kan se mere!

Anmeld

22. september 2010

Skovrup

m8r skriver:

tickeren virker ikke! øv.... 

undskyld jeg lige spammede min egen tråd

Anmeld

22. september 2010

Mira0911

Hvor dejligt... Nej du skal ikke have noget med, når skal laves vandre journal... Måske en urinprøve...

Anmeld

22. september 2010

Amso

Der er ikke noget du skal have med, andet end hvis du har datoer for sidste mens. start og slut.....?

Anmeld

22. september 2010

sandratobias

Gerne de sidste 3 mens dage...

Anmeld

22. september 2010

Maalene

m8r skriver:

Hvor langt er du henne?

Skal selv have lavet VS den 20. oktober (og er også selv 22)

Anmeld

22. september 2010

betiinsen

hvor langt er du henne? fik allerede lavet min nu, er i uge 5+3.. så det er vidst tidligt jeg fik lavet min.

blev også scannet idag, da jeg havde ondt, men det hele så fint ud fik endda et lille billed med hjem, men ja ligesom du siger ligner mit også en lille bold endnu hehe

Anmeld

23. september 2010

Skovrup

Maalene skriver:

Hvor langt er du henne?

Skal selv have lavet VS den 20. oktober (og er også selv 22)

jeg er 5+3 og når vandre journalen skal laves den 25. Oktober, hvor jeg så er 11 uger henne eller det heder 10+0

jeg har fået den vandre journal som min mor fik lavet på mig i sin tid, det faktisk meget sjovt at se

Anmeld

23. september 2010

Skovrup

betiinsen skriver:

hvor langt er du henne? fik allerede lavet min nu, er i uge 5+3.. så det er vidst tidligt jeg fik lavet min.

blev også scannet idag, da jeg havde ondt, men det hele så fint ud fik endda et lille billed med hjem, men ja ligesom du siger ligner mit også en lille bold endnu hehe

jeg glæder mig til når jeg er 11 uger fremme, så kan man se så meget mere! prøv at kigge på det her link http://www.baby2see.com/development/ultrasound_sonogram/first_trimester_scans.html#week11 

Der kan man se hvordan scanninger ser ud igennem alle ugerne så kan man se om ens lille i maven  følger med de andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.