Halløjsa
For det 1. endnu engang 1000 tak for lille Joy 
Og så lige en lille fortælling om den nu lyserøde arm.
Ja Malucca blev jo opereret den 10 sept.
Jeg forlod opr.-stuen 08.10 og havde fået afvide, at jeg ville se hende igen ca. 1½ time senere. Men jeg fik hende først at se igen kl. 11.45.
Spurgte flere gange på afd. om hvad der skete og hvorfor det tog så længe, men de kunne ikke fortælle mig noget, at de først var gået i gang med OP. ca. kl. 10.00 yderligere forklaring fik jeg ikke.
Kl. 11.20 bliver jeg kaldt at lægen gerne vil tale med mig. Han fortælle mig så at selve OP var gået rigtig godt, men Malucca var stoppet med at trækket vejret i det jeg forlod stuen, så de havde brugt meget længe på, at stabilisere hende nok til de turde udføre indgrebet :(
Så derfor vi skulle vi blive natten over.
Da vi kommer på afdelingen virker Malucca frisk igen og drikker 550 ml. saft og vil ud og sige hej på gangen. :)
Når hun går rundt siger hun AAVVVV fo (av fod) jeg går så udfra at det er pga. hendes drop i foden irritere hende...
Kl. 19.00 får hun anitbiotikan (staves) sprøjtet direkte ind i droppet :S (aavvvv det gør niller naller)
Kl. 23.00 skal hun ha´anitibiotika IV, der sover M, så det bliver bare koblet på, ca. 20 min sider begynder Malucca og skrige, men da hun lige inden har fået morfin kan hun ikke få mere smertestillende...
M vil kun ligge på min mave, hvergang jeg bevæger mig (LÆS trækker vejret!!) skriger Malucca, det virker som om droppet i foden irritere hende voldsomt meget. (jeg kan ikke se det, da der er gache rundt om hele foden) Kl. ca. 04 lemper jeg en stadig højt skrigende Malucca af maven for ringet (snoren er 2½ meter væk) efter en spl. som kommer 20 min senere....
Jeg spørger om hun ikke vil tage dropslangen af Malucca, hun siger så jamen alt i posen er IKKE løbet igennem, hun går ud og spørger om det er ok. Hun kommer tilbage og vil tge selve droppet ud, og så ser vi HVORFOR malucca skriger.... Hendes armbånd (det der med navn og cpr) sidder og anklen, har boret sig ind i selve anklen, spl kan ikke få saksen ind under for at klippe det... Der kommer en splér mere og de mosler i ca. 10 min for at få det skide bånd af....
Da det bliver klippet af siger Malucca arrrrh og kikker på mig og falder i søven prompte....
Jeg sidder og nusser hende og opdager at hendes fod så er hævet min. 5 str. så alt det i droppet er simpelthen samlet sig i hendes lille fusse :´(
I torsdags til kontrol så alt ok ud, og det hele skal fjernes den 12.10... mens Malucca er vågen.... (normalt vil de give tryllemaske til så små børn, men det tør ikke "påvirke" Malucca så hurtig igen)