kalk i sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2010

nuggie

Jeg ved ikke om det er under det rigtige emne?

Men mit spørgsmål er til jer som giver flasker, hvad gør i ved alt det kalk som hele tiden sætter sig i flaskerne når man koger dem?

jeg synes at det er rigtig træls at det kommer så hurtigt, jeg skifter flasker tit men man kan jo ikke skifte dem hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Muffinmus

du skal sådan set bare komme et skvæt eddike i:-)

Tager kalken :-)

Anmeld

22. september 2010

Tanja84

Som MariaE skal du blot putte lidt edieke i, så forsvinder kalken med det samme

Anmeld

22. september 2010

K&S

nuggie skriver:

Jeg ved ikke om det er under det rigtige emne?

Men mit spørgsmål er til jer som giver flasker, hvad gør i ved alt det kalk som hele tiden sætter sig i flaskerne når man koger dem?

jeg synes at det er rigtig træls at det kommer så hurtigt, jeg skifter flasker tit men man kan jo ikke skifte dem hele tiden.

Hejsa

Vi har flasker fra Avent og i starten kogte vi dem, men blev også MEGA trætte af alt det kalk, så vi købte en dampsterilisator fra Avent til 280 kr. (mener jeg nok) - og det har været det bedste investering....! Du vasker flaskerne som nomalt med opvaskemiddel, skyller dem i koldt vand, putter dem i sterilisatoren, ind i mikro´en i 6 min. og VUPTI - så er flaskerne klar til brug  FANTASTISK....!

Katja

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Kan også varmt tilslutte mig sterilisatoren - har selv den fra Tommee Tippee og er super glad for den

K.h. Linda

Anmeld

23. september 2010

SussieThyssen

Så er det da langt billigere at blande lidt ganske almindelig KLAR eddike (ikke den mørke, da det kan misfarve flaskerne) med lidt vand og sætte dem i blød natten over.
Bag efter skylder og skolder du bare flaskerne grundigt og de er så gode som nye.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. september 2010

nuggie

1000tak for svar

jeg vil prøve det med eddiken først  

Anmeld

23. september 2010

sbs78

K&S skriver:

Hejsa

Vi har flasker fra Avent og i starten kogte vi dem, men blev også MEGA trætte af alt det kalk, så vi købte en dampsterilisator fra Avent til 280 kr. (mener jeg nok) - og det har været det bedste investering....! Du vasker flaskerne som nomalt med opvaskemiddel, skyller dem i koldt vand, putter dem i sterilisatoren, ind i mikro´en i 6 min. og VUPTI - så er flaskerne klar til brug  FANTASTISK....!

Katja

Jep jep det er også sådan vi gør. Så kommer der ingen kalk i flaskerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.