Malucca er blevet storesøster <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Klumpe-dumpe

Ja i dag er Malucca blevet storesøster, til den smukkeste og fineste lille lysehåret pige.

Den lille pige hedde Joy, måler 41 cm. (altså hele 3 cm mere, end Malucca gjorde ved fødslen) dog vejer hun kun 227g. Men Joy er den skønneste lille skabning, som er skabt i kærlighed fra alle jer SKØNNE NSér.

Jeg sidder og tuder over HVOR FANTASTISKE I alle SAMMEN er, kæft vi ÆÆLLLLSSSKEERRR jer.... I ander slet ikke hvor meget det og I bestyder.

1000 tak alle sammen  

(og her sætter jeg så en kliche´ind, TAK ER ET MEGET FATTIGT ORD!!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

otlitrom

22. september 2010

anna-jonas

Nååå................sikke en sød lille kramme-trøste-kysse-nusse bamse. Jeg håber at Malut kommer til at elske Joy................

Anmeld

22. september 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Nååå................sikke en sød lille kramme-trøste-kysse-nusse bamse. Jeg håber at Malut kommer til at elske Joy................

Jeg er sikker på Malucca vil elske lille Joy, og jeg VED hun elsker alle jer NSér

Anmeld

23. september 2010

Vinker

Rose <3 skriver:

Ja i dag er Malucca blevet storesøster, til den smukkeste og fineste lille lysehåret pige.

Den lille pige hedde Joy, måler 41 cm. (altså hele 3 cm mere, end Malucca gjorde ved fødslen) dog vejer hun kun 227g. Men Joy er den skønneste lille skabning, som er skabt i kærlighed fra alle jer SKØNNE NSér.

Jeg sidder og tuder over HVOR FANTASTISKE I alle SAMMEN er, kæft vi ÆÆLLLLSSSKEERRR jer.... I ander slet ikke hvor meget det og I bestyder.

1000 tak alle sammen  

(og her sætter jeg så en kliche´ind, TAK ER ET MEGET FATTIGT ORD!!)

Det glæder mig at lillesøster er kommet godt frem. Det er en SKØN følelse at man med så lidt kan skabe så stor en glæde! Selvfølgelig skulle din dejlige datter da ha en bamse herfra!

Knus og kram.

Anmeld

23. september 2010

Karo

Sikken en fin trøste bamse

Hvordan går det egentligt med Malucca ? Hvordan tager hun at armen sidder i gips ?

Anmeld

23. september 2010

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Sikken en fin trøste bamse

Hvordan går det egentligt med Malucca ? Hvordan tager hun at armen sidder i gips ?

Jamen selve armen tager hun okay, hun viser den stolt frem til alle og siger avvvvvvv.

Men hun er slået meget tilbage med sine senfølger, tror dog det mest er pga. det var traumatisk for hende på sygehuset.

Hun fortælle tit at det også gør avvvv fo (av i foden, (se den lange tråd)

Knus

Anmeld

23. september 2010

oo

nåååårh Trine, du er så sød

Anmeld

23. september 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

nåååårh Trine, du er så sød

I lige måsen

Er det dig, der har dåb lillesøster???

Anmeld

23. september 2010

oo

Rose <3 skriver:

I lige måsen

Er det dig, der har dåb lillesøster???

nej, det er det ikke, jeg tror måske det er Michella

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.