øv nu skete det frygtede igen den lille spire blev der ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. september 2010

sweet

nogen der har prøvet en spontan abort og bagefter en biokemisk og i den sidste ende alligevel lykkedes at få en graviditet uden problemer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

SussieThyssen

Ja...masser af gange

https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Håber at dette måske kan hjælpe dig lidt til eventuelle spørgsmål..om ikke andet så erfaringen med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. september 2010

sweet

mange tak... tænkte lige at det kunne være rart at høre hvordan det er gået andre, det kunne være man ikke ville være så nervøs næste gang man havde en lille spire der inde :-)

Anmeld

22. september 2010

SussieThyssen

sweet skriver:

mange tak... tænkte lige at det kunne være rart at høre hvordan det er gået andre, det kunne være man ikke ville være så nervøs næste gang man havde en lille spire der inde :-)

Kan kun sige, at du ikke skal være bange. Prøv at holde humøret højt og bliv ved med at prøve.
For det KAN lade sig gøre.
Men somme tider skal man prøve mange gange, og det er så spørgsmålet om man har mod til det.
Du får et super stort knus fra mig til dig

Anmeld

22. september 2010

sweet

mange tak... vi har også bestemt os for at det nok skal komme på et tidspunkt :-)

Anmeld

22. september 2010

Maise

Har for år tilbage haft 2 spontane aborter. men jeg har Pco, så muligvis derfor. de fleste kvinder vil i en levetid opleve abort på den ene eller anden måde. Gentager det sig, er det selvfølgelig en god ide og gå til lægen og evt. blive udredt for eventuelle årsager der kan være.

til dig

maise

Anmeld

22. september 2010

sweet

de tjekkede mit underliv efter i alle kanter og lægen på sygehuset sagde at alt så flot ud og masser af æg lå klar så det er da altid noget... de mener bare jeg har været uheldig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.