Danmarks næste topmodel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Sofia

Jeg ser det, og jeg er virkelig "fan" af Caroline, hehe, ved godt det nok lyder plat, men det er jeg altså, synes hun slår Tina Lund og alle de andre med mange længder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

oo

jeg er top model fan i latterlig stor stil! jeg har set ALLE cyklusser i ALLE engelsktalende lande på youtube. lige nu kører cyklus 15 af Americas next top model. og jeg har set dem alle før det, samt alle Canadas, alle Englands, alle Australiens og alle New Zealands  og jeg skal HELT SIKKERT se Danmarks også!!

Anmeld

22. september 2010

otlitrom

jeg er top model fan i latterlig stor stil! jeg har set ALLE cyklusser i ALLE engelsktalende lande på youtube. lige nu kører cyklus 15 af Americas next top model. og jeg har set dem alle før det, samt alle Canadas, alle Englands, alle Australiens og alle New Zealands  og jeg skal HELT SIKKERT se Danmarks også!!

Jeg bliver helt glad! Så er jeg ikke den eneste nørd! Jeg har set alle Canada's, og det 11 Amerikanske, der har været sendt på tv3... Og de Australske har jeg også set nogen af... Og nu siger de de ligger på youtube? Jamen, så må det de godt snart blive weekend

Anmeld

22. september 2010

MORJESPERSEN

kitty skriver:

Det er ærgeligt, hvis du fotryder nu.. Men der har jo helt sikkert været noget der gjorde, at du valgte som du gjorde dengang!

Jeg har nok inderst inde bare lyst til at have den slanke krop, men det har jeg aldrig haft, og får heller ikke. Jeg ér bare bygget som en shetlandspony, og ikke en araber

Nu fortryder jeg lidt, deltog også i et par skønheds konkurrencer da jeg bode i Portugal, de er jo helt vilde med lys håret piger... Men i dag er jeg glad for jeg ikke er en del af den verden, tro den er ret barsk.... Og det er ski pænest med lidt former på en kvinde   Men kan godt foratå du vil have sådan en krop, det vil jeg nok også inderest inde....men lidt former er godt.... er skikker på du er smuk som du er

Anmeld

22. september 2010

otlitrom

MORJESPERSEN skriver:

Nu fortryder jeg lidt, deltog også i et par skønheds konkurrencer da jeg bode i Portugal, de er jo helt vilde med lys håret piger... Men i dag er jeg glad for jeg ikke er en del af den verden, tro den er ret barsk.... Og det er ski pænest med lidt former på en kvinde   Men kan godt foratå du vil have sådan en krop, det vil jeg nok også inderest inde....men lidt former er godt.... er skikker på du er smuk som du er

Tak! Og bestemt i lige måde!!

Anmeld

22. september 2010

Marco2

Hvorfor spørger hun til det med broderen??

Anmeld

22. september 2010

otlitrom

Marco2 skriver:

Hvorfor spørger hun til det med broderen??

Det forstod jeg heller ikke.. Måske for at pille det lidt perfekte af hende.... Ved det ikke!

Anmeld

22. september 2010

Marco2

Hende den næste med krøllerne var godt nok en flot pige.

Anmeld

22. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Jeg ser det, og jeg er virkelig "fan" af Caroline, hehe, ved godt det nok lyder plat, men det er jeg altså, synes hun slår Tina Lund og alle de andre med mange længder!

Altså, på den måde du synes Caroline er "skøn" eller hvad man skal sige? Jeg synes hun er lidt af en krukke, men egentlig også ret sød... Lidt svært at forklare

Anmeld

22. september 2010

Marco2

Shit der er dømt hønsegård  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.