Hjælp til nemid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2010

*Sofie*

Er der nogle af jer der ved hva man gør, hvis man har installeret det der NemID halløj, men ikk kan huske sin kode?

Jeg kan ikk komme ind på min netbank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Mellepige

Tror du skal have fat i din bank og ha en ny kode

Anmeld

22. september 2010

Snuske1985

*Sofie* skriver:

Er der nogle af jer der ved hva man gør, hvis man har installeret det der NemID halløj, men ikk kan huske sin kode?

Jeg kan ikk komme ind på min netbank

Prøv at gå ind på nemid's hjemmeside... Mener der står noget om det der... 

Anmeld

22. september 2010

*Sofie*

Snakkede med min rådgiver i dag, og hun siger at bankerne ikk rigtig kan gøre noget før den 28. Der får de 'lov' til mere...

NemID-siden fatter jeg bjælde af!
Har prøvet alt muligt forskelligt som både brugernummer og underskriftkode på min netbank, og intet virker

Anmeld

22. september 2010

Snuske1985

*Sofie* skriver:

Snakkede med min rådgiver i dag, og hun siger at bankerne ikk rigtig kan gøre noget før den 28. Der får de 'lov' til mere...

NemID-siden fatter jeg bjælde af!
Har prøvet alt muligt forskelligt som både brugernummer og underskriftkode på min netbank, og intet virker

Det var da mega irriterende... Har kun lige fået gang i min, så har ikke haft de problemer endnu, men troede da at de måtte kunne hjælpe derinde.... Os bare så det var lidt overskueligt....

Anmeld

22. september 2010

*Sofie*

Snuske1985 skriver:

Det var da mega irriterende... Har kun lige fået gang i min, så har ikke haft de problemer endnu, men troede da at de måtte kunne hjælpe derinde.... Os bare så det var lidt overskueligt....

De siger det ska være så nemt...der er intet nemt over det her.
Jeg forstår i hvert fald ikk fidusen.

Anmeld

23. september 2010

Snuske1985

*Sofie* skriver:

De siger det ska være så nemt...der er intet nemt over det her.
Jeg forstår i hvert fald ikk fidusen.

Ja der er da ik meget fidus i det, hvis det ska være så besværligt at få en ny kode....

Anmeld

23. september 2010

BabyMus

Har først fået mit i denne uge, både hjemme og på arbejde. Har ikke åbnet det derhjemme endnu, men bruger banken hver dag på arbejdet, så der har jeg prøvet det. Jeg synes godt nok heller ikke det virker særlig smart, så skal man sidde der og finde et nummer hver gang man skal logge på.

Men surt du ikke kan huske din kode. Hvis banken ikke kan hjælpe, så kan du måske ringe til NemID support som der står i brevet? Tlf. 80 30 70 10

Håber det lykkeds for dig. Ellers må du ligge hjernen i blød og se om du ikke kan huske hvad du skrev som kode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.