Hejsa
Jeg er ny herinde. Jeg er 33 år og har en søn på 10 år. Har en kæreste, men vi bor ikke sammen endnu. Men det er egentlig ikke det det handler om.
Jeg er kommet rigtig meget i tvivl omkring om jeg er gravid eller ej. Jeg fik min mens 2 dage før tid her sidste gang. Den varede kun i 2 dage og var efterfulgt af noget svagt lyserødt noget i et par dage derefter, som kun kom når jeg tørrede mig. Sådan plejer min mens bare aldrig at være. Plejer at bløde i en hel uge, og det plejer at være ret så kraftigt. den mens jeg havde her var meget svag og kunne kun fylde et halvt bind de 2 dage, hvilket er meget usædvanligt for mig. Har de sidste 2 år haft en meget stabil mens med en cyklus på 28 dage og meget præcise menstruationer.
På trods af den her mærkelige blødning tænkte jeg ikke videre over det indtil 1 uge efter, hvor jeg begyndte at få kvalme, ømme bryster, en ekstrem træthed og en metalsmag i munden. Akkurat samme symptomer, som da jeg var gravid med min søn. Jeg har selvfølgelig efterfølgende taget en del tests, som alle har været negative. Men på trods af de tests er jeg stadig i tvivl. Jeg var nemlig 8-9 uger henne, før jeg kunne teste positiv med min søn....så jeg ved ikke om det er det samme der er sket her.
Nogen der har oplevet noget nær det jeg har oplevet? Var i gravid/ikke gravid? Forstår ikke helt at der er nogen der er langsomme til at få nok hcg....jeg mener vi skal vel alle nå op på det samme niveau eller hvad? Hmm er bare så forvirret lige nu.
Jeg har 1 test tilbage, som jeg tager imorgen tidlig, derefter regner jeg med at vente og se om min næste mens kommer inden jeg tester igen. Hvis jeg er gravid er jeg 6+1 lige nu.
Det er bare meget vigtig at jeg indenfor de nærmeste uger, får klarhed omkring det her. Jeg har nemlig sclerose og skal starte med indsprøjtninger for min sygdom om 3 ugers tid. Og man må ikke få det her medicin under en graviditet. Så hvis jeg er gravid skal jeg jo holde mig langt væk fra det her medicin.
Tak fordi i nåede så langt....blev vist et lidt langt indlæg.
Mvh. Carina
Anmeld