Solarium efter tatovering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.742 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Frøken Sørensen

Til jer som har tatoveringer og går i solarium!

Hvornår gik i, i det igen efter i havde fået lavet en tatovering?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Noneother

Jeg mener jeg fik ad vide at det var 12uger (Det længe siden)

Det har noget at gøre med at den skal ha´tid til at hele helt i dybden. Husk i øvrigt altid at smøre den med solfaktor inden.. med mindre du vil rende og tegne den op hele tiden..

Anmeld

22. september 2010

merichs

Gitte85 skriver:

Mener det er 6 uger jeg plejer at vente efter at have få lavet tattoo (i følge anvisning fra tatotøren).

Anmeld

22. september 2010

Frøken Sørensen

Noneother skriver:

Jeg mener jeg fik ad vide at det var 12uger (Det længe siden)

Det har noget at gøre med at den skal ha´tid til at hele helt i dybden. Husk i øvrigt altid at smøre den med solfaktor inden.. med mindre du vil rende og tegne den op hele tiden..

Jeg fik en seddel med hjem fra tatovøren hvor der stod man i hvert fald skulle vente 2 uger, men ellers bare når tatoveringen var helet. Men kender bare flere som har ventet MANGE mdr. Men jeg trænger skisme til noget kulør nu  2 mdr siden jeg fik den...

Anmeld

22. september 2010

Frøken Sørensen

merichs skriver:

Mener det er 6 uger jeg plejer at vente efter at have få lavet tattoo (i følge anvisning fra tatotøren).

Nå okay, ja så burde jeg sagtens kunne hoppe ned i sol i morgen

Anmeld

22. september 2010

Noneother

Gitte85 skriver:

Jeg fik en seddel med hjem fra tatovøren hvor der stod man i hvert fald skulle vente 2 uger, men ellers bare når tatoveringen var helet. Men kender bare flere som har ventet MANGE mdr. Men jeg trænger skisme til noget kulør nu  2 mdr siden jeg fik den...

Hvad med at smøre med sunblock og lægge noget (plaster/bind/whatever) den når det er? .. .. Det virker på samme måde som afholdenhed i det her tilfælde. Resten af dig må vil gerne få sol? 

Anmeld

22. september 2010

Maja88

Gitte85 skriver:

Nå okay, ja så burde jeg sagtens kunne hoppe ned i sol i morgen

jeg fik også 6 uger at vide... mit sår faldt af efter 2 dage men fik at vide den ikke er helet før 6 uger efter

Anmeld

22. september 2010

Lotte14

Gitte85 skriver:

Når "såret" er faldet af

Anmeld

22. september 2010

Frøken Sørensen

Noneother skriver:

Hvad med at smøre med sunblock og lægge noget (plaster/bind/whatever) den når det er? .. .. Det virker på samme måde som afholdenhed i det her tilfælde. Resten af dig må vil gerne få sol? 

Ja det havde jeg også tænkt på, men nu sidder den øverst oppe på ryggen, så vil gerne have sol der da jeg ellers vil få en stor hvid plet... og nok ik helt så pænt når skal ud her i weekenden

Anmeld

22. september 2010

Noneother

Gitte85 skriver:

Ja det havde jeg også tænkt på, men nu sidder den øverst oppe på ryggen, så vil gerne have sol der da jeg ellers vil få en stor hvid plet... og nok ik helt så pænt når skal ud her i weekenden

Naah.. men du ku jo klippe det til så det kun lige dækker tussen.. - Jeg synes i hvert fald det gør dobbelt så ondt at få tegnet op som det gør at få lavet den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.