bårebuket til begravelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.720 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. september 2010

MaleneG

Åh hjælp mig tøser,

Min far sov stille i mandags efter længere tids sygdom, og nu er jeg jo så igang med at planlægge begravelsen, og dertil høre jo også en bårebuket med, men jeg aner simpelten ikke hvad der skal stå på båndene  eller jo jeg ved der skal stå det er fra mig, og min datter & mand, men hvad pokker der skal stå ellers?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

otlitrom

Jeg har ingen bud, men ville ikke gå ud af tråden, uden at sende et kram og sige, at det gør mig virkelig ondt med din far!

Anmeld

22. september 2010

Snefnug1984

Først vil jeg da lige kondolerer over dit tab.

der er mange muligheder:

"farvel kære xxx"

"et kærligt farvel"

"Tak for alt"

"Altid i vore hjerter"

Anmeld

22. september 2010

MM1987

Det gør mig virkelig ondt.

Til min farmors begravelse havde min far, lillebror og jeg intet bånd på vores buket. Vi syntes ikke det var nødvendigt.

Anmeld

22. september 2010

SussieThyssen

Nu har jeg for mange herrens år siden arbejdet i en bedemandsforretning, og har i de senere år også været med til rigtigt mange begravelser i familien, så mankan vist sige at jeg har en vis erfaring.
Under normale forhold, kan der fx stå: "Tak for alt, kære far"
"Den bedste far i verden" "Gå i lyset" "Vore hjerter følger dig" eller måske en kort passage eller et livsmotto, ord som han ofte sagde.
Der kan i realiteten stå lige hvad I synes bedst udtrykker de følelser I har.

Og så sender jeg dig 1000 varme knus, det er hårdt at miste sin far. Jeg vil tænde et lys for jer i aften

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. september 2010

KarinaIda

MaleneG skriver:

Åh hjælp mig tøser,

Min far sov stille i mandags efter længere tids sygdom, og nu er jeg jo så igang med at planlægge begravelsen, og dertil høre jo også en bårebuket med, men jeg aner simpelten ikke hvad der skal stå på båndene  eller jo jeg ved der skal stå det er fra mig, og min datter & mand, men hvad pokker der skal stå ellers?

Vi har lige haft tre begravelser på 2½ mdr, og fra min familie stod der på båndet til dem alle tre " I hjertet gemt, men aldrig glemt" Og på den anden side stod der så vores navne/datter, svigersøn og barnebarn

Anmeld

22. september 2010

maria_wlt

Jeg ville skrive noget personligt hvis det var mig... Farvel far, hvil i fred og alt det der er lidt fladt hvis man kan sige det sådan..

Bare skriv det første der falder dig ind, når du tænker på ham...

Gør mig meget ondt.....

Anmeld

22. september 2010

Sofia

Det gør mig ondt at høre om dit tab!

Jeg vil foreslå: Vi savner dig! Og så navnene på det andet bånd, synes det er simpelt og går lige ind!

Ellers synes jeg også: "Over sorgen skinner, Alle gode minder" er smukt.

Knus og tanker

Anmeld

22. september 2010

<3

MaleneG skriver:

Åh hjælp mig tøser,

Savnet & elsket

Hvil i fred

Elsket i livet, elsket i døden

- Der skal stå hvad du har lyst til som et sidste budskab.

mange kram og knus

Anmeld

22. september 2010

Thildesmor

Først hvor er jeg ked af at hører det med din far, du får det største kram fra mig, ved hva du går igennem!

Min far døde pludseligt for 8 måneder siden idag.

Der stod: Højt Elsket, Dybt Savnet

Jeg kune slet ikke forestille mig hva der ellers skulle ha stået på den, teksten er jo perfekt selv den dag idag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.