Jeg er grædefærdig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Ann.

Jeg er lidt følelsesladet for tiden - der sker så mange nye ting. 
Har nu gået de sidste 2 uger og læst det skide digt om og om igen. Det skal afleveres i morgen og selvom jeg har ideerne i mit hoved, så kan jeg stadig ikke få skrevet det rigtigt. Og jeg vil så gerne gøre det godt - har jo ikke lyst til at fremstå som en dumpap der ikke kan finde ud af noget. 
Men idag er bare den værste dag - jeg er så dårligt, rører jeg mig, får jeg bare endnu mere kvalme. Så min hjerne har bare slået fuldstændig fra. Og det er bare så skide vigtigt for mig! 
Åhh bare lidt tude-brok fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

serinasmor

har du prøvet bare at skrive hvad der falder dig ind .. så kan du jo altid rette i det bagefter ...

jeg gjorde næsten altid sådan her da jeg gik på gym fordi så kom jeg da igang med at skrive noget!!!

jeg satte mig ved computeren og skrev hvad der faldt mig ind i en halv time UDEN at rette på NOGET.... bagefter læste jeg det igennem .. rettede stavefejl og underlige ordstillinger ... og begyndte at flytte rundt på det så der var en bedre mening og sammenhæng ... så skrev jeg til hvor der manglede noget .. og til sidst en konklussion ...

det virkede ofte for mig .. fordi så var jeg inde i skriverytmen og var ikke længere bange for den hvide skærm

held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.