Der er sikkert oprettet utallige af disse debatter, men nu får i lige min alligevel, min mand og jeg har en dreng på knap 1 år, en meget aktiv dreng der ikke sover igennem endnu og ikke sover om dagen, min mand arbejder fra kl. 04.00 til kl. 19.00 så han ser stort set ikke vores dreng i hverdagene og i weekenderne har han jo travlt med at ordne hus, have o.s.v. (vi sætter i stand - har gjort det i et år nu).
Meeen diskussionen gik så i aftes på at jeg bestemt ikke syntes at vi skulle i byen 4 weekender i træk, min mand er 29 og jeg er 24, og jeg er over i købet gravid igen, jeg kunne måske gå med til det, hvis min mand sommetider tog med mig hjem når selve festen vi var til sluttede, men det gør han ALDRIG, han skal altid lige have den sidste øl (plus det løse) hos en eller anden kammerat der holder efterfest, det er også vældig fint, sådan var jeg også -- vel og mærke inden vi fik barn)
Men syntes bare han prioterer forkert, og jeg kan bare ikke forklare ham at jeg ikke syntes det er fedt at skal have passet været søn et andet sted 4 weekender i træk, KUN fordi man skal til fester, jeg kan simpelthen ikke få ham til at indse at man engang imellem godt kan sige nej tak til en invitation også bare måske engang imellem hjælpe sin kone og hygge med sin søn.. IHHH
Hva siger i? Er det ok ikke at ændre sit liv efter man har fået børn?
Anmeld