Hvordan ser jeres køkkener ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Svei

Jeg overtager jo mit nye hus i dag....weeeeeeee...er bare så glad.

Men køkkenet er kedeligt og mørkt...lågerne er ellers pæne sådan lidt gammel stil med fyldninger, men de skal males....men hvilken farve???? Tænkte hvid...men måske køkkenblå....det er svært, vægge og møbler skal være hvide...men altså, hvordan ser jeres køkken ud...farver?...

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Jbk skriver:

Jeg overtager jo mit nye hus i dag....weeeeeeee...er bare så glad.

Men køkkenet er kedeligt og mørkt...lågerne er ellers pæne sådan lidt gammel stil med fyldninger, men de skal males....men hvilken farve???? Tænkte hvid...men måske køkkenblå....det er svært, vægge og møbler skal være hvide...men altså, hvordan ser jeres køkken ud...farver?...

Knus...

Jeg ville male dem en støvet grå/lilla.. Det ser bare super godt ud! især hvis du skal ha hvide ting til, så kan det sagtens bære at være lidt mørkt..

Anmeld

22. september 2010

Isabella_mor

Når der er ryddet op ser det ca sådan ud..

men vi skal lave det om snart... men malingen er ikke en rigtig køkkenmaling. men den er i høj nok glans til at vi har kunnet tørre væggene rene uden problemer.. 

Anmeld

22. september 2010

ekzunz

Vi har danmarks grimmeste køkken!!! Uden tvivl!! Det er det originale køkken fra 1967 som bare er blevet "moderniseret" ha ha....not.....

Der er rigtigt mange køkkenlåger og de er sørme koboltblå - såååå flot. Og så har lågerne fået de fineste krummelurede greb man kan opdrive......hæsligt hæsligt hæsligt.  Et nyt køkken står højt på ønskesedlen, men da det samtidig vil betyde nye lofter og gulve i køkken, stue og entre, er det ikke blevet til noget endnu.....

Anmeld

22. september 2010

Svei

Znuzke skriver:

Vi har danmarks grimmeste køkken!!! Uden tvivl!! Det er det originale køkken fra 1967 som bare er blevet "moderniseret" ha ha....not.....

Der er rigtigt mange køkkenlåger og de er sørme koboltblå - såååå flot. Og så har lågerne fået de fineste krummelurede greb man kan opdrive......hæsligt hæsligt hæsligt.  Et nyt køkken står højt på ønskesedlen, men da det samtidig vil betyde nye lofter og gulve i køkken, stue og entre, er det ikke blevet til noget endnu.....

He he....lyder godt nok...anderledes.

Jeg kommer kun til at have 4-5 låger så de skal bare til autolakeren....jeg (mor og far ) har ikke råd til nyt køkken og det trænger som heller ikke....

Kan godt forstå du ønsker dig nyt..

Anmeld

22. september 2010

kristinards

Har lige fået lavet nyt køkken, har valgt mørke, næsten sorte låger, grå laminatgulv, grå bordplade og resten hvidt...

Prøver lige med nogle billeder, men ikk så nemt at ta billeder der fordi det er et så smalt rum.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2010

Ni-ko-li-ne

Jbk skriver:

He he....lyder godt nok...anderledes.

Jeg kommer kun til at have 4-5 låger så de skal bare til autolakeren....jeg (mor og far ) har ikke råd til nyt køkken og det trænger som heller ikke....

Kan godt forstå du ønsker dig nyt..

det kommer jo lidt an på hvilke farver du ellers er til:0) personligt synes jeg pasteller er flotte.... eller matte farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.