nervøsitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Charlottemuz

hejsa tøser

jeg har en datter på 21 mdr hvor jeg blev sat igang med da hun skulle til verdenen, under igangsættelsen faldt hendes hjertelyd, og hun skulle tages ved kejsersnit...

nu venter jeg en lille dreng, og er 39+6 men er ved at være lidt nervøs for at min krop ikke selv kan finde ud af at sætte min fødsel igang....

nogen som har nogle gode tricks eller noget som jeg kan forsøge, for er da bange for at gå for meget over tid, da jeg har en veninde som gik 8 dage over tid og hendes baby døde i maven....

mvh charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

sandratobias

Først og fremmest zyz jeg lige den ska OP...

Ville gerne ku hjælpe, men har ingen gode råd... Der siges jo en løbetur ku vist sætte det igang, men aner det ikk...

Anmeld

22. september 2010

Charlottemuz skriver:

hejsa tøser

jeg har en datter på 21 mdr hvor jeg blev sat igang med da hun skulle til verdenen, under igangsættelsen faldt hendes hjertelyd, og hun skulle tages ved kejsersnit...

nu venter jeg en lille dreng, og er 39+6 men er ved at være lidt nervøs for at min krop ikke selv kan finde ud af at sætte min fødsel igang....

nogen som har nogle gode tricks eller noget som jeg kan forsøge, for er da bange for at gå for meget over tid, da jeg har en veninde som gik 8 dage over tid og hendes baby døde i maven....

mvh charlotte

Jeg tror desværre at de råd der er med fx. hindbærthe, motion, stærk mad osv bare er ammestue-snak! Det sker når det sker!

Men kan godt forstå du er nervøs, især med din  venindes oplevelse!

Kunne du ik finde på noget at fordybe dig i, så du kan få dine tanker over på noget andet!?  (Ved godt det er  en svær opgave!!)

Håber det bedste for dig!

Anmeld

22. september 2010

<3

Jeg synes du skal tage en snak med JM om du ikke kan sættes igang på termindagen. Der er ingen grund til at du skal gå og stresse over om du føder og hvornår når du har haft to ubehagelige oplevelser så tæt inde på livet. Så ring og snak med dem. Det er der ingen skam i!

Jeg kan godt forstå at du er meget nervøs. Og jeg kan kun forestille mig hvordan det må være. Du er en stærk kvinde ved at stå ved din nervøsitet.

Anmeld

22. september 2010

missie20

sex, motion,massage af ryggen. Så har de bevist at ligt sodavand kan sætte gang i fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.