Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tulle28 skriver: 31 år... Så jeg tilhører "de gamle" herinde
31 år... Så jeg tilhører "de gamle" herinde
Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mini-Terp skriver: Hey Boys and Girls.. Synes det kunne være sjovt og se hvor gamle vi er hver i sær... (Er inspireret af Caroline's tråd om amning, synes nemlig der var mange der havde svaret 20-25 år) Go dag til jer
Hey Boys and Girls..
Synes det kunne være sjovt og se hvor gamle vi er hver i sær... (Er inspireret af Caroline's tråd om amning, synes nemlig der var mange der havde svaret 20-25 år)
Go dag til jer
24................
Jeg er 32
Har stemt 20-25 er nemlig 23 år
SussieThyssen skriver: Eii..jeg har lige krydset af på 45 eller derover..og det figurerer slet ikke.Er jeg et ikke-eksisterende element? LOLMen jeg er altså 51KærligstSussie
Eii..jeg har lige krydset af på 45 eller derover..og det figurerer slet ikke.Er jeg et ikke-eksisterende element? LOLMen jeg er altså 51KærligstSussie
Nu er du ........ jeg er 46
Knus Gammelmor
petersmor skriver: Nu er du ........ jeg er 46 Knus Gammelmor
Jaaa...det var dejligt LOL
For selvom vi nok er bedstemødre, så er vi stadig "mødre" og det vil vi altid være om ungerne så er 80 og vi selv 105
SussieThyssen skriver: Jaaa...det var dejligt LOL For selvom vi nok er bedstemødre, så er vi stadig "mødre" og det vil vi altid være om ungerne så er 80 og vi selv 105
Du har helt ret...Mødre er vi altid uanset hvad..
God dag til dig
petersmor skriver: Du har helt ret...Mødre er vi altid uanset hvad.. God dag til dig
ILM søde ven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128