Gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Anonym trådstarter

Hej alle...

Normalt og mærkeligt og kedeligt spørgsmål..

Men, jeg skulle have mens igår, og jeg var så dum at teste mandag, og den var negativ, smed testen ud efter de 3 min...

Nu onsdag, ikke skyggen af mens eller ligament smerter, eller noget.. Kun ømme bryster, som også kan forekomme op til mens, og humørsvinger, som jeg sjældent kender til..

Men, hvis jeg testede imorgen torsdag, ville resultatet kunne have ændret sig?

BURDE man ikke kunne havde testet positiv mandag, når det var forventet mens tirdag??

Venter spændt på om mens kommer.. BLIV væk..

Dette er 10 mdr. vi kører på, og det ved at være lidt hårdt..

Håber på positive svar..

KNUS en forvirret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

henh01

Man siger gerne at man skal gå over tid før man kan teste, men da er der alligevel mange der får negative tests. Det kommer lidt an på hvor hurtigt kroppen danner HCG (eller HGC eller hvad det er) - nogen tester positive langt senere end andre.

for at du snart får en positiv test

Anmeld

22. september 2010

Anonym trådstarter

Vil det så sige jeg egentlig overhovedet ikke kunne regne den test jeg lavede mandag??

Nu vil jeg da glæde mig til at teste så, måske Måske er den jo stadig negativ...

Anmeld

22. september 2010

Avimater

Jeg testede den dag mens skulle komme, negativ.

Så ventede jeg 5 dage, og kunne da teste svagt positiv om eftermiddagen, det var jeg jo så efter mine beregninger 4+5.

Jeg testede igen 3 dage efter, og der var der ingen tvivl.

Så det er ganske normalt ikke at kunne teste positiv lige med det samme, prøv at slap af(ved det er svært) og tag en dag ad gangen og så vent hellere lidt længere.

Jeg sagde til mig sel vdet kun var morgen urin der duede, så jeg skulle sådan set bare gå på toilettet om morgenen uden at teste og så var den dag jo gået.

Håber du er heldig denne gang!

Anmeld

22. september 2010

AnneCatrine

Jamen det hele kommer faktisk an på din ægløsning, måske har du i denne cyklus haft en sen ægløsning, og er det tilfældet kan dit resultat godt være negativt i starten.. >Så prøv at teste igen- jeg gik også lidt over en uge over inden jeg fik positiv test i starten var den negativ... pga af den sene ægløsning..

krydser finger for dig

Anmeld

22. september 2010

Anonym trådstarter

Tak StineFrederikke Og dejlig historie...

Tålmodigheden er jo bare ikke den største når man snart kører på et år, og der ikke sker en skid... :´(

Men, kan man ikke bruge urin fra hele dagen?? det har jeg da læst...

Anmeld

22. september 2010

Anonym trådstarter

AnneCatrine skriver:

Jamen det hele kommer faktisk an på din ægløsning, måske har du i denne cyklus haft en sen ægløsning, og er det tilfældet kan dit resultat godt være negativt i starten.. >Så prøv at teste igen- jeg gik også lidt over en uge over inden jeg fik positiv test i starten var den negativ... pga af den sene ægløsning..

krydser finger for dig

Den havde jeg ikke hørt før - altså pga den sene ægløsning...

Må jo bare vente at se, men når jeg tænker over det havde jeg faktisk min ægløsning senere på mdr end jeg plejer... Hmmm

Anmeld

22. september 2010

AnneBJ

Anonym skriver:

Den havde jeg ikke hørt før - altså pga den sene ægløsning...

Må jo bare vente at se, men når jeg tænker over det havde jeg faktisk min ægløsning senere på mdr end jeg plejer... Hmmm

Så prøv at teste på 14. dagen for ægløsningen. Altså 14 dage efter, hvis du ved hvornår du havde ÆL.

Krydser for du får en positiv test- og har hørt morgenurin er bedst, men det svinger vist lidt fra person til person..

Anmeld

23. september 2010

Anonym trådstarter

Testede idag - med morgenurin, og den var negativ! Og er to dage over tid...

Så nu venter jeg vel bare på mens... 

Anmeld

23. september 2010

Mikkelmusen

Der kan godt gå længere tid før du kan teste positiv. Det sker for mange. Så tålmodighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.