Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen..
hvornår blev i sygemeldt pga bækkenløsning.
i min første graviditet blev jeg sygemeldt i uge 24.
nu her er jeg 10+ og kan mærke det er begyndt igen, men jeg vil helst ikke sygemeldes allerede.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg blev sygemeldt den 4 januar. det var da jeg var 15uger henne. - så det var virkelig hårdt. men da jeg kom til 35uge. har jeg slet ikke ondt længere..
Min fysioterapeut kan klare det meste Så er stadig på job og regner med at kunne klare det helt til vejs ende
Camilla 27+3
Ann- skriver: Hej alle sammen.. hvornår blev i sygemeldt pga bækkenløsning. i min første graviditet blev jeg sygemeldt i uge 24. nu her er jeg 10+ og kan mærke det er begyndt igen, men jeg vil helst ikke sygemeldes allerede.
20uger her. Så kunne jeg ikke mere
Jeg er helt sluppet.. Har haft en fantastisk massør igennem hele graviditeten som jeg er sikker på er hendes skyld at jeg ikke har døjet med det..
Men har en veninde der venter tvillinger som blev sygemeldt i uge 8...
jeg blev sygemeldt i uge 19 så kunne jeg ikk klare mere .
På trods af fys har prøvede alt hvad han kunne for at hjælpe mig , men intet kan holde smerterne væk .
Jeg holdt ud til 22. uge... Hvis du mærker noget allerede nu syntes jeg du skal snakke med din læge om det. Du kan jo evt. komme til fys. så du måske kan holde lidt længere...
Held og lykke med det hele.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128