Bystroom pusletaske søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
568 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Maja_4000

Jeg synes 800 kr er liiidt dyrt for en taske - Dét giver jeg i hvert fald ikke normalt :b

Så hvis der er nogle som ligger inde med en de ikke bruger mere , vil jeg meget gerne købe den !

Det skal helst være en BEA og helst i sort - Men de andre farver er også okay :b

http://static.lirumlarumleg.dk/usr/00000013/00021295.jpg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

roenlund

Sådan en har jeg lige købt og vil slet ikke af med den, glæder mig vildt til at baby kommer så den kan komme rigtig i brug...

Jeg ledte selv efter en brugt men kunne ikke finde nogen, jeg håber du er heldigere...

Ellers må du ønske dig den... den er bare så lækker...

Anmeld

22. september 2010

Nadia&Daniel

Ihhh  den har jeg fået af min kæreste til min 24 års fødselsdag.. Er så glad for den - glæder mig vildt til at tage den i brug - plus den er genial, for når pusletaske-tiden er ovre, kan den bruges som hverdagstaske

Anmeld

25. september 2010

Maja_4000

Iiih .. Det ender sikkert også med at jeg skal købe den fra ny :b Det ville bare være rart , hvis nu der lige var en som stod , og ville af med den :p Kæresten har også sagt at jeg bare skal købe den .. Men synes sggu det er mange penge alligevel :b Mig som ikke plejer at give mere end 200 for en taske !

Anmeld

25. september 2010

LRJ

Maja_4000 skriver:

Iiih .. Det ender sikkert også med at jeg skal købe den fra ny :b Det ville bare være rart , hvis nu der lige var en som stod , og ville af med den :p Kæresten har også sagt at jeg bare skal købe den .. Men synes sggu det er mange penge alligevel :b Mig som ikke plejer at give mere end 200 for en taske !

Har du tjekket gul og gratis og dba?

Anmeld

25. september 2010

Maja_4000

Lone H. skriver:

Har du tjekket gul og gratis og dba?

Ja , det har jeg :/

Der er jo heldigvis noget tid til jeg skal bruge den .. Men det ville være rart at finde en nu (;

Anmeld

25. september 2010

LRJ

Maja_4000 skriver:

Ja , det har jeg :/

Der er jo heldigvis noget tid til jeg skal bruge den .. Men det ville være rart at finde en nu (;

Okay håber du finder den billig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.