Dicte ½ år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Dictes mor

Ja tænk sig en gang, idag bliver Dicte ½ år. Er  det ikke vildt? Jeg kan ikke tro at tiden er gået så stærkt. Tænk sig, at hun er så stor allerede. Det er bare dejligt.

Her er et par billeder fra vores gåtur til skoven igår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

oo

det er sååååå viiiiiildt!!! tillykke til lillepigen og sikke nogle skønne billeder - hun har sådan et opmærksomt blik (det har jeg altid syntes)

Anmeld

22. september 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Ja tænk sig en gang, idag bliver Dicte 1 år. Er  det ikke vildt? Jeg kan ikke tro at tiden er gået så stærkt. Tænk sig, at hun er så stor allerede. Det er bare dejligt.

Godt nok går tiden stærkt, men 1 år er hun ikke endnu - bare rolig. Lad os "nøjes" med at sige ½ år ;) thi hi

Super dejlige billeder af din smukke store piger - Hun ser glad og veltilpas ud, men det må også være super hyggeligt at sidde der i barnevognen.

Anmeld

22. september 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Godt nok går tiden stærkt, men 1 år er hun ikke endnu - bare rolig. Lad os "nøjes" med at sige ½ år thi hi

Super dejlige billeder af din smukke store piger - Hun ser glad og veltilpas ud, men det må også være super hyggeligt at sidde der i barnevognen.

Hi hi, nå ja, ramte vist forkert retter det lige

Anmeld

22. september 2010

Ida.

Tillykke med hende - hun er som altid skøn med skøn på - og jeg kan se, at I har fået taget den varme dragt i brug - den har jeg simpelthen været SÅ glad for til mine tøser...den er bare så lækker!

Anmeld

22. september 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Tillykke med hende - hun er som altid skøn med skøn på - og jeg kan se, at I har fået taget den varme dragt i brug - den har jeg simpelthen været SÅ glad for til mine tøser...den er bare så lækker!

Den er nemlig bare dejlig, jeg var lidt misundelig, da hun fik den på, jeg kunne også godt have brugt en til mig selv

Anmeld

22. september 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Ja tænk sig en gang, idag bliver Dicte ½ år. Er  det ikke vildt? Jeg kan ikke tro at tiden er gået så stærkt. Tænk sig, at hun er så stor allerede. Det er bare dejligt.

hun er simpelthen så smuk lille Dicte! :0)

Anmeld

22. september 2010

Vingummien

Dejligt billeder Og tillykke med hende

Anmeld

22. september 2010

ooo

Hvor er det vildt så hurtigt det går.

Tillykke med hende, hun er nu en dejlig lille en.

Anmeld

22. september 2010

Barbamama

Hun er bare så smuk Camilla!!! Og hvor går det bare stærkt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.