øv for en fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. september 2010

langt om længe

så er det i dag jeg skal til scanning...... velvidende der ikke er mere tilbage i min livmoder Har jo blødt i 11 dage. og lægebesøget i torsdags var jo kun bekræftelsen på mine bange anelser. var 11 uger henne, så ville bebs ikke mere.

Nu skal jeg så til scanning i dag. For at se om det hele er væk....skulle jo ha været en glædes dag. Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

øv

Jeg vil bare sende dig et kæmpe kram

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er ingen ord der lindrer... KÆMPE KRAM...

Tiden gør en del, men du vil sikkert aldrig glemme det.

Anmeld

22. september 2010

missie20

Øv hvor jeg føler med dig  Har selv prøvet det 4 gange. Det er bare så hårdt at komme videre...Din kæreste må hygge lidt omkring dig, da det kan være hårdt for kroppen også. Det jeg gjorde var at tag et dejligt langt varmt bad,sætte sig i sofaen med et tæppe og så havde kæresten lejet film og købt slik. Det hjalp en smule, bare for at tænke lidt på noget andet.

For jer at det snart skal lykkedes. Stort varmt herfra

Anmeld

22. september 2010

maria_wlt

Virkelig trist, når det skulle være en god scanning... 

Der kommer helt sikkert en ny meget snart...

Anmeld

22. september 2010

MoarTil4

langt om længe skriver:

så er det i dag jeg skal til scanning...... velvidende der ikke er mere tilbage i min livmoder Har jo blødt i 11 dage. og lægebesøget i torsdags var jo kun bekræftelsen på mine bange anelser. var 11 uger henne, så ville bebs ikke mere.

Nu skal jeg så til scanning i dag. For at se om det hele er væk....skulle jo ha været en glædes dag. Øv

øv øv øv

stort kram og knus til dig

Anmeld

22. september 2010

LotteN

er jeg ked af at høre....

en masse tanker får du med på vejen

Anmeld

22. september 2010

langt om længe

tak alle sammen

Har det egentlig fint med det, det er bare lige i dag, jeg er lidt trist når man ved at det kunne ha ført til det mest vidunderlige,

Det skal bare overståes i dag og så ser jeg fremad igen.... og helt klart så skal jeg bare op på hesten igen.  

Anmeld

22. september 2010

miss freja

langt om længe skriver:

tak alle sammen

Har det egentlig fint med det, det er bare lige i dag, jeg er lidt trist når man ved at det kunne ha ført til det mest vidunderlige,

Det skal bare overståes i dag og så ser jeg fremad igen.... og helt klart så skal jeg bare op på hesten igen.  

Øv hvor du bare en stakkel - jeg føler helt vild med dig. Så blev glæden hurtig vendt til sorg.. Du får lige en

Anmeld

22. september 2010

langt om længe

Så kom vi hjem fra Roskilde sygehus...... scanningen viste desværre min krop ikke havde klaret det selv... p..

I går og i dag er første gang jeg ikke har haft ondt i min mave... og blødning var ellers lige stoppet i dag. Så en medicinsk abort blev da lige en realitet og nu har jeg ondt igen igen og kan forvente at bløde små 14 dage mere. Ihh altså..... oh jo fik da også lige at vidt jeg bare skulle ha været taget på skadestuen for længe siden..... fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.