Er seriøst ved at gå ud af mit gode skind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Fru Dinesen

Jeg er nu i Uge 23. 

Og de næste 12 uger skal jeg ligge i min seng/sofa ØV 

Til Md scanning fandt de ud af, min livmorhals snart er væk, og jeg så småt er begyndt og åbne mig   

Så nu skal jeg ligge på min sofa i rigtig mange uger, må kun gå på Wc eller hente mad.

Vores 2 ander unger forstår ikke hvorfor mor ik bare kan springe op, og det er jo absolut klart ...... og hold op hvor jeg hader det.

Nogle gode ideer til hvad man kan lave ???? 

Knusss Linda uge 23 snart med liggesår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Sabrina2014

Fru Dinesen skriver:

Jeg er nu i Uge 23. 

Og de næste 12 uger skal jeg ligge i min seng/sofa ØV 

Til Md scanning fandt de ud af, min livmorhals snart er væk, og jeg så småt er begyndt og åbne mig   

Så nu skal jeg ligge på min sofa i rigtig mange uger, må kun gå på Wc eller hente mad.

Vores 2 ander unger forstår ikke hvorfor mor ik bare kan springe op, og det er jo absolut klart ...... og hold op hvor jeg hader det.

Nogle gode ideer til hvad man kan lave ???? 

Knusss Linda uge 23 snart med liggesår 

Det var da en træls situation.. Jeg har ingen børn selv, men jeg kan forstille mig at ting som at spille spil med dine børn, mens du ligger på sofaen fx, se en god tegnefilm med dem fx, jamen ting man kan gøre mens man er afslappet, ville være rigtigt godt, så du kan få blandet tingene sammen med dine andre børn.... :-) Jeg ved ikke hvor gamle de er, men børn elsker jo at tegne, spille spil, se film, få læst højt måske, osv?

Så er der selvfølgelig også at du selv kan se nogle film for dig selv, læse nogle bøger, og så er der selvføgelig også baby.dk, der tager meget af ens tid   

Anmeld

22. september 2010

Fru Dinesen

andre der skal ligge stille ???? hvad får i tiden til at gå med ???

Anmeld

22. september 2010

Anette&Sophia

Ih. det lyder godt nok kedeligt :-(

Da jeg bøvler meget med ryggen, har jeg tit de såkaldte "ligge-dage".

De bliver brugt på at se en masse tøsetv f.eks film. eller forkæler mig selv, med at ordne mine negle, fodbad, ansigtsmaske mm. og så en kop varm kakao :-)

Anmeld

22. september 2010

VIPpigen

Har før givet det - syntes jeg selv - gode råd om at man på www.lovefilm.dk kan leje film lige til døren, og når du har set dem er de til at smide i nærmeste postkasse, og så sender de nye film fra din ønskeliste.

Jeg brugte dem i 3 måneder fordi jeg lå med benet i gips, og kunne højst gå til vores lokale brugs (15 meter væk) så benet så hævet så det lignede en skål dej der var hævet udover skålen.

Det kan hvertfald fordrive tiden når man er alene hjemme, og hvis det er kan børnene også få lidt glæde da de også har børnefilm. Ja, de har mere eller mindre alle film. Og en kanon service.

Håber baby bliver derinde indtil h*n er klar til at komme ud. Og så må manden tage sig af det daglige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.