Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
øv hvor surt, men godt at du kunne blive lappet sammen.
jeg håber for dig at det var venstre hånd det skar dig i (hvis ellers du er højrehåndet) for ellers bliver det da rigtig træls.
Aaaav for pokker!!
Puh, det kilder helt i kroppen, selvom jeg godt ved, at det nok ikke lige var den følelse, du havde...
Var du "heldig" at slippe med et kødsår?
yuk yuk yuk for et sted at skære sig godt du er blevet lappet - og så håber jeg du har fået en anstændig nattesøvn
Av av.. Uh jeg får helt sympationdt...
Det lyder godt nok ubehageligt! Jeg håber du får sovet, så du ikke er træt oveni smerterne!
Sender god karma mod dine fingre, så de heler hurtigt
sarahb skriver: Så er vi lige kommet hjem efter 6 timer på skadestuen.. Jeg stod og vaskede op og så smuttede brødkniven og skar mig op mellen tommel fingeren og pegefingeren.. Det var sååååå ulækkert og blødte ret meget. Ringede til Lægevagten og han sagde jeg skulle på skadestuen. Der op og vente i 6 timer og så blev jeg syet.. Hold da helt op det gjorde ondt. Så skal stingene ud om 7-10 dage.. Det er bare et træks sted for man bevæger det altid.. Men nu er vi hjemme og så skal jeg have mig en velfortjent nattesøvn efter isaac vågnede piv vågen kl.4.30 i morges... Yikes!!!
Så er vi lige kommet hjem efter 6 timer på skadestuen.. Jeg stod og vaskede op og så smuttede brødkniven og skar mig op mellen tommel fingeren og pegefingeren.. Det var sååååå ulækkert og blødte ret meget. Ringede til Lægevagten og han sagde jeg skulle på skadestuen. Der op og vente i 6 timer og så blev jeg syet.. Hold da helt op det gjorde ondt. Så skal stingene ud om 7-10 dage.. Det er bare et træks sted for man bevæger det altid.. Men nu er vi hjemme og så skal jeg have mig en velfortjent nattesøvn efter isaac vågnede piv vågen kl.4.30 i morges... Yikes!!!
aaaaaaaaaaaaaaaav!!!!
god bedring.... øv..... og så lige der hvor man hele tiden bevæger.... øv!
ej nej nej nej hvor skidt..... uha ja det har ikke været behageligt!!! Jeg håber det gror hurtigt sammen så det ikke gør så ondt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128