4 værelses lejlighed idag!!
Hvor er vi bare glade... :)
Den ligger inde i Silkeborg by.... Det vi bor i nu er en 3 værelses på 85 kvm den vi er tilbudt er 80 kvm, så det er faktisk kun lidt vi mister.. ;) Det kan vi nu også klare os på...
Skøøøønt der er altan med...
Så nu er der 2 store værelser til børnene og så tager vi det - Kun hvis vi får den... Vi håber og krydser... Tror det er engang i næste uge vi får at vide om vi får den eller ej.. Spændende spændende...
Og NU kommer forklaringen på det hele...
Hvorfor vi vælger som vi gør...
Vi vælger lejligheden FORDI: Vi har problemer med naboen her... Naboen råber efter os, sviner os til, vi kan rent faktisk ikke være i fred... Vi kan ikke gå i haven uden at blive kaldt det ene eller det andet... Jo mere vi sender klagere på ham, jo VÆRRE bliver det faktisk... Jeg kan mærke der skal ikke ret meget mere til, før jeg er nede i det sorte hul...
Jeg er slet ikke tryg ved at bo her, jeg går og er rigtig bange hele tiden, selv udenfor døren, og DET kan jeg slet ikke leve med.
Hvis vi får den lejlighed, er planen at vi vil blive boende der indtil vi bliver tilbudt et rækkehus som vi er forelsket i... I mellemtiden spare vi så op til et nyt indskud... Ventetiden på rækkehuse er +10 år...
Så planen ser sådan ud for os nu, og hvis vi får lejligheden, kommer vi begge tættere på arbejde samt skole til uddannelse når jeg skal starte på det.
Ja vi er glade her, men vi skal heller ikke glæde os for tidligt...
Anmeld