JUBIII.... Vi er blevet tilbudt en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Mira0911

4 værelses lejlighed idag!!  

Hvor er vi bare glade... :)

Den ligger inde i Silkeborg by.... Det vi bor i nu er en 3 værelses på 85 kvm den vi er tilbudt er 80 kvm, så det er faktisk kun lidt vi mister.. ;) Det kan vi nu også klare os på...

Skøøøønt der er altan med...  Så nu er der 2 store værelser til børnene og så tager vi det - Kun hvis vi får den... Vi håber og krydser... Tror det er engang i næste uge vi får at vide om vi får den eller ej.. Spændende spændende...

Og NU kommer forklaringen på det hele...  Hvorfor vi vælger som vi gør...

Vi vælger lejligheden FORDI: Vi har problemer med naboen her... Naboen råber efter os, sviner os til, vi kan rent faktisk ikke være i fred... Vi kan ikke gå i haven uden at blive kaldt det ene eller det andet... Jo mere vi sender klagere på ham, jo VÆRRE bliver det faktisk... Jeg kan mærke der skal ikke ret meget mere til, før jeg er nede i det sorte hul...

Jeg er slet ikke tryg ved at bo her, jeg går og er rigtig bange hele tiden, selv udenfor døren, og DET kan jeg slet ikke leve med.  

Hvis vi får den lejlighed, er planen at vi vil blive boende der indtil vi bliver tilbudt et rækkehus som vi er forelsket i... I mellemtiden spare vi så op til et nyt indskud... Ventetiden på rækkehuse er +10 år...

Så planen ser sådan ud for os nu, og hvis vi får lejligheden, kommer vi begge tættere på arbejde samt skole til uddannelse når jeg skal starte på det.

Ja vi er glade her, men vi skal heller ikke glæde os for tidligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

dorthemus

Det lyder som en god plan...håber I får lejligheden

Anmeld

21. september 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Krydser fingere for jer

Syntes godt nok der er jeres tur til en masse held nu

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

21. september 2010

Mira0911

dorthemus skriver:

Det lyder som en god plan...håber I får lejligheden

Ja ikke... Men nogen er imod den, da vi har hund... Vi må hund der... At vi ikke har have der, betyder jo ikke at han ikke kommer ud...

Han elsker at rende rundt i hundeskovene og hygge sig, og der ligger faktisk en hundeskov meget tæt på der, så den kan han altid komme i hver dag... ;)

Anmeld

21. september 2010

Mira0911

s.tina skriver:

Krydser fingere for jer

Syntes godt nok der er jeres tur til en masse held nu

Tusind tak skal du have... Vi ønsker virkelig også heldet med os...

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

MoarJ skriver:

Ja ikke... Men nogen er imod den, da vi har hund... Vi må hund der... At vi ikke har have der, betyder jo ikke at han ikke kommer ud...

Han elsker at rende rundt i hundeskovene og hygge sig, og der ligger faktisk en hundeskov meget tæt på der, så den kan han altid komme i hver dag...

Hvor dejligt

Anmeld

21. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder bare som en super god plan. Jeg krydser fingre for jer

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Dejligt og god plan, så I slipper for naboen!

Anmeld

21. september 2010

Sees

EJ HVOR SKØNT, SØDE!!

Krydser finger, på liiiiivet løs

Anmeld

21. september 2010

Mira0911

MamaMis. skriver:

EJ HVOR SKØNT, SØDE!!

Krydser finger, på liiiiivet løs

Tusind skal du have smukke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.