Hvor store var I i 9. uge? Jeg er jo kæmpe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2010

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Jeg er mor til 3 og er gravid for 6. gang. Jeg er i dag 8+3...og jeg er helt vildt stor allerede . Det er jo fantastisk at jeg er gravid og jeg er så glad og lykkelig. Men jeg er lidt skræmt over min størrelse. Min mave er giga!

Hvordan så I andre flergangsgravide ud da I var i 9. uge?!

Vi vil ikke fortælle det til nogen endnu, da vi mistede de sidste 2 gange. Men det er dæleme svært at skjule - mine kolleger der ser mig hver dag, må virkelig tænke deres!

God aften til Jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

VNB

først vil jeg lige sige stort tillykke med graviditeten!  Håber at alt vil gå godt for jer denne gang

jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål da jeg selv er gravid med det første barn, og derfor stadig var helt slank i 9 uge...

Men men men.... jeg er VILDT nysgerrig efter et mavebillede fra dig??? Vil da rigtig gerne se din fine store mave!

knus

Anmeld

22. september 2010

Mus84

Hej! og stort tillykke med graviteten..

Tja altså jeg er i uge 8+6 idag og jeg tror hele tiden jeg kan se noget, men det er noget jeg bilder mig ind fordi jeg er så skide oppustet hele tiden. Her til morgen hvor jeg havde pruttet færdigt var min mave hel flad  så der er altså ikke sket her noget endnu. Men ja som sagt er det måske fordi vi er førstgangs og du har været det før.. ?

Men ja må vi ikke se et billede?? er rigrig nysgerrig jeg ville nemlig gerne også snart kunne se noget... Men selvfølgelig vi har heller ikke sagt noget til nogle endnu og venter til efter nf scanningen..

Anmeld

22. september 2010

<3

Jeg var også kæmpe fra start af Endte også med at være meget stor ca. 140cm i talje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.