Er der nogen der ser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Sujan

Ja hun er godt nok strid... Synes moren virker okay.. Bortset fra hun hr handlet uansvarligt med sin økonomi.. Hun har nok ladet datteren styre det hele.. Håber datteren flytter så kan hun se hvor hårdt det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Lucipher

Hun skal da bare pakke sine ting og finde et sted der er billigere at bo. Ville blive tosset hvis min datter opførte sig sådan.

Anmeld

21. september 2010

camsko88

JVIHJSH skriver:

Hvad sker der? hvad siger datteren?

moren har bestemt at datteren efter 9 klasse ( når når hun får et job) skal ligge 1500 kroner i måneden som moren så kan sætte ind på en opsparing til pigen. og pigen flipper total ud og siger at det kan ikke passe.

det skal lige siges at moren har overforkælet sine to børn, og nu har hun så en gæld på over 300.000 kr. men datteren mener kun at det er moren der har lavet den gæld og derfor m hun selv klare den.

Anmeld

21. september 2010

camsko88

Lucipher skriver:

Hun skal da bare pakke sine ting og finde et sted der er billigere at bo. Ville blive tosset hvis min datter opførte sig sådan.

ja hun kan jo bare prøve at finde et sted til 1500 pr. månede inkl mad og hvor hun får alle pengene når hun flytter....

Anmeld

21. september 2010

camsko88

Sujan skriver:

Ja hun er godt nok strid... Synes moren virker okay.. Bortset fra hun hr handlet uansvarligt med sin økonomi.. Hun har nok ladet datteren styre det hele.. Håber datteren flytter så kan hun se hvor hårdt det er.

enig, tror bare moren har ville det bedste for sine børn og ikke har kunne sige nej

har ondt af hende...

Anmeld

21. september 2010

JVIHJSH

camsko88 skriver:

moren har bestemt at datteren efter 9 klasse ( når når hun får et job) skal ligge 1500 kroner i måneden som moren så kan sætte ind på en opsparing til pigen. og pigen flipper total ud og siger at det kan ikke passe.

det skal lige siges at moren har overforkælet sine to børn, og nu har hun så en gæld på over 300.000 kr. men datteren mener kun at det er moren der har lavet den gæld og derfor m hun selv klare den.

Hold da op... 

Anmeld

21. september 2010

JVIHJSH

EJ hun gør mig da gal i skralden! Har lige zoomet ind på kanalen "NU er det jo ikke særlig mange børn der betaler deres eget buskort og telefon"

Hvor kommer hun lige fra? Mage til snotforkælede møgunge.. 

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Hold da kæft en møgunge...

Anmeld

21. september 2010

camsko88

JVIHJSH skriver:

EJ hun gør mig da gal i skralden! Har lige zoomet ind på kanalen "NU er det jo ikke særlig mange børn der betaler deres eget buskort og telefon"

Hvor kommer hun lige fra? Mage til snotforkælede møgunge.. 

"er du klar over hvor meget det koster at flytte hjemme fra?"

"det ved jeg ikke men så må min far jo hjælpe"

WHAT

ja jeg har fået penge til taletid fra min far. jeg fik 100 kroner i måneden

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

dorthemus skriver:

Hold da kæft en møgunge...

Vi er negge i det røde felt herhjemme! Møgunge altså!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.