MetroBabe kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg tror faktisk også den er indbydende for en baby... Hehe... Bare på en anden måde end for en flok brunstige metro teknikere hehe...

Jeg har ihvertfald tænkt meget på kagen og vil gerne have blåbær i den for det er frisk og meget tøset med lilla(t)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Mira0911

Hvor er den bare flot!

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jeg har ihvertfald tænkt meget på kagen og vil gerne have blåbær i den for det er frisk og meget tøset med lilla(t)

Nåååeee.. tænker du på fyldet? Men altså - jeg vil gerne have at der er 2 slags fyld i Runas kage...

Men det er også designet... Mmmm... Jeg er i vildrede. Tænker lidt på en bamse... ?

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Nåååeee.. tænker du på fyldet? Men altså - jeg vil gerne have at der er 2 slags fyld i Runas kage...

Men det er også designet... Mmmm... Jeg er i vildrede. Tænker lidt på en bamse... ?

Det må ikke blive for sødt...jeg er ikke den store kagespiser så jeg er mest til kager der har det friske over sig.

Hvilken slags fyld tænker du på?  Ku godt tænke mig noget som er lilla.

Ift. formen så ser jeg en kage der har mellem/mørklilla fondant på toppen og så med små lyserøde/grønne/hvide og røde hjerter på der ligesom overlapper hinanden på halvdelen af kagen...forstår du?

Ikke en bamsekage....men masser af knald på farverne, det passer også til borddekoet

Anmeld

22. september 2010

Susan1978

zafir, du er for vild.. Sikke et arbejde også med et spædbarn, men hvis jeg kender dig ret så har hun siddet tæt på moar i sin slynge imens. 

KNUS

Anmeld

22. september 2010

*A*

22. september 2010

Dot D

Zafir skriver:

Nøøøøj jeg er stolt Det er nok min bedste kage nogensinde...

En metroBabe kage til min metroMand (og hans kollegaer hehe) - De skal jo have kage med, når de er blevet far... hehe...

Hi hi, hvor er den fin Den må de da være blevet vilde med Godt gået Zafir..... Med lille Frigg på sidelinien.....

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Susan1978 skriver:

zafir, du er for vild.. Sikke et arbejde også med et spædbarn, men hvis jeg kender dig ret så har hun siddet tæt på moar i sin slynge imens. 

KNUS

Heldigvis sov hun deeeeeejlig i sin slyngevugge under første halvdel, men anden halvdel (pynten) der lå hun i slynge - Pyha det blev lidt varmt tilsidst... men da var far heldigvis stået op ... Så fik han hende.

Men altså - jeg er også selv reeet så imponeret, over at den blev så fin. For tit, så tænker man jo en kage igennem først... også når det kommer tilstykket er den måske liiige svær nok eller noget. Men denneher spillede bare.

Og ja - den bragte HELT vildt lykke

Anmeld

22. september 2010

Loa

Hvor er den bare feeeed!

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Så fik jeg komplimenterne En af hans kollegaer er uddannet kok, prøvede at lure af, hvad jeg har lavet... Han syntes den var mega sej. Flere troede jeg at var konditor! LOL... Der tror jeg stadig der er et stykke...

Og en hans chef syntes at den var lige til at knalde... Høhø... (Åbenbart noget med american pie og en der knalder en tærte og noget...) Men det var da et fint kompliment til en babe kage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.