Av ... hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Anonym trådstarter

Så har jeg endelig testet positiv(:

Men har bare så ondt i min gave.. Det kommer ligesom i niv.. Hvis i forstår.. Er det normalt når man er først i graviditet.. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen som ved om det er normalt ?

Anmeld

21. september 2010

Leonora

Anonym skriver:

Så har jeg endelig testet positiv(:

Men har bare så ondt i min gave.. Det kommer ligesom i niv.. Hvis i forstår.. Er det normalt når man er først i graviditet.. ?

hej og stort tillykke med det lille frø i maven

Der er rigtig mange der har ondt og mærker niv i underlivet de første par uger...Så du skal ikke være bekymret...

Knus fra Louise

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

hej og stort tillykke med det lille frø i maven

Der er rigtig mange der har ondt og mærker niv i underlivet de første par uger...Så du skal ikke være bekymret...

Knus fra Louise

ÅRh det er jeg glad for.. Sidder nemlig lige og læser om gravid udenfor livmoren.. Men andre steder står der det er normalt fø'rst i en graviditet da livmoren vokser.. Så håber da bare det er fordi det er så nyt endnu(:

Og mange tak

Anmeld

21. september 2010

Leonora

Anonym skriver:

ÅRh det er jeg glad for.. Sidder nemlig lige og læser om gravid udenfor livmoren.. Men andre steder står der det er normalt fø'rst i en graviditet da livmoren vokser.. Så håber da bare det er fordi det er så nyt endnu(:

Og mange tak

hvis man er gravid uden for livmoderen så gør det så ondt at man skriger og ikke kan være nogen steder...

hvor langt er du?

Er sikker på at det er helt normalt og at du bare skal tage den med ro...man har en tendens til at mærke hver en lille ting i kroppen de første par uger...så prøv bare at slap af..

Knus fra mig

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

hvis man er gravid uden for livmoderen så gør det så ondt at man skriger og ikke kan være nogen steder...

hvor langt er du?

Er sikker på at det er helt normalt og at du bare skal tage den med ro...man har en tendens til at mærke hver en lille ting i kroppen de første par uger...så prøv bare at slap af..

Knus fra mig

Det er nok rigtigt er bare så nervos for om der er noget galt..

Jamen ejg har lige konstateret det i weekenden og ved ik præcis hvor langt jeg er.. Har ik ahft mens i to mdr og har lige testet postivi her i weekenden .. der er bestilt tid ved lægen for få det hele på plads..

MEn kan også vær det har noget at gøre med jeg abrjeder på en café hvor jeg kun sidder ned 15 min i løbet af en vagt fra 8.30 til 16,00.. Har nemlig ikk ondt om morgenen,, Kan være jeg lige skal tænke lidt over det

Men tak for ordende det hjælper godt nok meget.. Har ik så ondt jeg ik kan være nogle steder bare sådan at man føler sig lidt små sulten .. og lidt kvalme

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Mon ikke det bare er almindelige graviditetssymptomer Det er jo en af glæderne ved at være gravid

Anmeld

21. september 2010

Leonora

Anonym skriver:

Det er nok rigtigt er bare så nervos for om der er noget galt..

Jamen ejg har lige konstateret det i weekenden og ved ik præcis hvor langt jeg er.. Har ik ahft mens i to mdr og har lige testet postivi her i weekenden .. der er bestilt tid ved lægen for få det hele på plads..

MEn kan også vær det har noget at gøre med jeg abrjeder på en café hvor jeg kun sidder ned 15 min i løbet af en vagt fra 8.30 til 16,00.. Har nemlig ikk ondt om morgenen,, Kan være jeg lige skal tænke lidt over det

Men tak for ordende det hjælper godt nok meget.. Har ik så ondt jeg ik kan være nogle steder bare sådan at man føler sig lidt små sulten .. og lidt kvalme

du lyder helt normal....og ja det har klart en betydning at du har et aktivt arb hvor du ik får meget hvile...

Det bliver spændende at se hvor langt du er...håber på at høre mere

Stort knus fra mig

Anmeld

22. september 2010

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

du lyder helt normal....og ja det har klart en betydning at du har et aktivt arb hvor du ik får meget hvile...

Det bliver spændende at se hvor langt du er...håber på at høre mere

Stort knus fra mig

Du får i hvertfald mange tak for hjælpen (: Var dejligt lige hører ... Skal nok informere når jeg ved mere..

Og ja rigtig spændende for kan jo faktisk godt være to mdr henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.