Kunne I undvære...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Pige2009

Dansker i England skriver:

Hvilket bidrag  Jeg får ingenting fra nogen, men jeg klarer det fint nok uden

Det almindelige bidrag, faderen har pligt til at betale til barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

Hvilket bidrag  Jeg får ingenting fra nogen, men jeg klarer det fint nok uden

Det almindelige bidrag faderen har pligt til at betale til barnet

Anmeld

22. september 2010

Faith

dorthemus skriver:

Det gør jeg jo...for jeg har ikke andet valg

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

vi får heller ikke noget fra spencer. og vi klare det da uden, men ville virkelig hjælpe hvis vi havde den ekstra tudse om mdr.

det kan ikke passe af den kun er den ene forældre der står med det hele selv økonomisk. de 1100kr eller hvor meget det er, synes virkelig det er lidt i forhold til hvad børn koster og synes det er for dårligt at nogen fædre ikke betaler deres. men ja det er jo let for mænd at stikke halen mellem benene.

anyway.... synes mænd skal betale det skide bidrang om som man har brug for det eller ej. det er deres pligt.

det var min mening kære linda

Anmeld

22. september 2010

Valle81

Nej

Anmeld

22. september 2010

betski

Nej det kan jeg ikke

Anmeld

22. september 2010

Phoenix

mor-til-vanessa skriver:

vi får heller ikke noget fra spencer. og vi klare det da uden, men ville virkelig hjælpe hvis vi havde den ekstra tudse om mdr.

det kan ikke passe af den kun er den ene forældre der står med det hele selv økonomisk. de 1100kr eller hvor meget det er, synes virkelig det er lidt i forhold til hvad børn koster og synes det er for dårligt at nogen fædre ikke betaler deres. men ja det er jo let for mænd at stikke halen mellem benene.

anyway.... synes mænd skal betale det skide bidrang om som man har brug for det eller ej. det er deres pligt.

Så enig. Fædre er berretiget til at betale de 1100 kr om mdr  ( hvoraf de kan trække en del fra i skat ) som ikke engang dækker halvdelen af udgifterne....

Så nej, kunne pt ikke klare mig uden...

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

Phoenix skriver:

Så enig. Fædre er berretiget til at betale de 1100 kr om mdr  ( hvoraf de kan trække en del fra i skat ) som ikke engang dækker halvdelen af udgifterne....

selvom man kunne klare sig uden, synes jeg stadig man skal have dem. det er jo også deres børn

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

Phoenix skriver:

synes egentlig det er for dårligt de kan trække det fra i skat.

Anmeld

22. september 2010

Pige2009

mor-til-vanessa skriver:

Tak søde Hvorfor får I ikke noget? Det har I krav på uanset hvad. Her betaler kommunen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.