One born every minute

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Pige2009

Ayasmor skriver:

men ud kom de jo..

Ja, det skulle man ellers ikke tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Brams

Ayasmor skriver:

hold da op hvor hun bare panikker fuldstændig

Hun er da bare for meget

Anmeld

21. september 2010

Ayasmor

Baagøe skriver:

Ja, det skulle man ellers ikke tro

haha nej.. jeg havde da også min tvivl..

Anmeld

21. september 2010

Ayasmor

Brams skriver:

Hun er da bare for meget

helt vildt..

Anmeld

21. september 2010

Brams

Ayasmor skriver:

helt vildt..

Og så endte det alligevel med et kejsersnit

Anmeld

21. september 2010

ZamanogDania

Synes altså hun overdriver lidt for meget. Ja det gør skide ondt, men altså man skal os sige til selv, nu tager jeg det med ro. Hun råber bare og siger jeg ikke kan klare det.
Synes sku ikke jeg havde det sådan. Og jeg havde det os skiide ondt. Men jeg råbte aldrig. Jeg sagde bare at jeg vil have hende ud hurtigst mulig hahaha.
Man skal være tålmodige når man skal føde. Det hårdt, men man skal.

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Brams skriver:

Hun er da bare for meget

Ja total skabet

Anmeld

21. september 2010

Faith

Ved godt det nok lyder lidt sygt, men når jeg ser noget med nogen der føder får jeg lyst til selv at opleve en fødsel igen. Selvom det var pisse hårdt at føde tvillingerne, var det bare den mest utrolige oplevelse Jesper og jeg havde sammen hele vejen igennem. Tror aldrig jeg kommer til at opleve noget større. Er allerede ved at forhandle lidt med manden om at få nr. 3 på et tidspunkt

Anmeld

21. september 2010

Ayasmor

smillaluna skriver:

Ved godt det nok lyder lidt sygt, men når jeg ser noget med nogen der føder får jeg lyst til selv at opleve en fødsel igen. Selvom det var pisse hårdt at føde tvillingerne, var det bare den mest utrolige oplevelse Jesper og jeg havde sammen hele vejen igennem. Tror aldrig jeg kommer til at opleve noget større. Er allerede ved at forhandle lidt med manden om at få nr. 3 på et tidspunkt

hihi.. nej slet ikke sygt.. jeg bliver også helt vildt skruk når jeg ser gravide maver, små bebser og fødsler... en skam jeg er single er udsigterne til endnu en baby ligger langt ude i fremtiden...  for at du får forhandlet en 3. bebser i hus

Anmeld

21. september 2010

Faith

Ayasmor skriver:

hihi.. nej slet ikke sygt.. jeg bliver også helt vildt skruk når jeg ser gravide maver, små bebser og fødsler... en skam jeg er single er udsigterne til endnu en baby ligger langt ude i fremtiden...  for at du får forhandlet en 3. bebser i hus

Jeg arbejder i hvert fald på sagen... Men manden er desværre blevet ret skrap til at udregne hvornår på måneden jeg har ægløsning, og når den tid nærmer sig er han sjovt nok meget svær at lokke til noget sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.