8 uger tilbage og blærebetændelse :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Dansker I Holland

Hej tøser.. Jeg synes lige I skal vide at jeg er MEGA glad for at være på denne her side, har allerede fået nye bekendtskaber Så det er jo bare skønt Nå men nu til det som jeg egentlig vil sige.

Jeg har været hos lægen idag til min 32 ugers undersøgelse og alt var fint...MEN! Da hun havde kigget på min urin, måtte hun erkende at jeg har fået reddet mig en blærebetændelse. Og det er egentlig underligt da jeg ingen gener har haft fra det. Ikke hyppigere vandladning end ellers når baby presser på. Ingen smerter eller svien når jeg tisser. DOG! En del plukveer... Men det er dog ikke nogen som gør ondt, så har ikke været bekymret i den forstand. Så jeg starter på behandling imorgen, med 2 tabletter 3 gange dagligt. BVADR siger jeg bare... Jeg har det bare IKKE godt med at sluge piller Anyway.. Skulle lige ud med det Er så ærgelig over det altså

Knus Sussie 32+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Ox.

Øøøøv hvor træls for dig!

Jeg havde det hele 4 gange igennem min graviditet med Lilje, så ved hvordan du har det!

Anmeld

21. september 2010

Dansker I Holland

Sussie&Lilje skriver:

Øøøøv hvor træls for dig!

Jeg havde det hele 4 gange igennem min graviditet med Lilje, så ved hvordan du har det!

Ok det er så første gang jeg har haft det i denne graviditet Men stadig møg ærgeligt. Men mange tak for din kompliment Den varmer så godt

Knus Sussie 32+1

Anmeld

21. september 2010

oo

jeg har haft det to gange her i graviditeten, og jeg havde absolut ingen gener eller noget som helst, det blev kun opdaget fordi lægerne dyrkede min urin. Jordemoderen på fødegangen sagde sidste gang, at det var vigtigt at få det behandlet fordi det netop kan lede til flere plukkeveer og de kan så udvikle sig til rigtige veer

men FØJ hvor jeg også hadede at tage pencillinpillerne, jeg blev rigtig møgskidt af dem

Håber du snart er fri for det stads

Anmeld

21. september 2010

Dansker I Holland

Tjuhl skriver:

jeg har haft det to gange her i graviditeten, og jeg havde absolut ingen gener eller noget som helst, det blev kun opdaget fordi lægerne dyrkede min urin. Jordemoderen på fødegangen sagde sidste gang, at det var vigtigt at få det behandlet fordi det netop kan lede til flere plukkeveer og de kan så udvikle sig til rigtige veer

men FØJ hvor jeg også hadede at tage pencillinpillerne, jeg blev rigtig møgskidt af dem

Håber du snart er fri for det stads

Mange tak Det håber jeg osse, da jeg bestemt ikke synes det er særlig glædeligt at vide at de plukveer jeg går og har temmelig mange af, kan udvikle sig til rigtige veer hvis det ikke bliver behandlet Men jeg mærker masser af liv og det holder mit humør i top, selvom jeg dog ville ønske at h*n gad og vende sig så jeg ikke får så mange bøllespark i blæren griner... Og du er ved at være tæt på med din fødsel må man sige Bliver så spændende  at høre om

Knus Sussie 32+1

Anmeld

21. september 2010

oo

NR3ønskebarn skriver:

Mange tak Det håber jeg osse, da jeg bestemt ikke synes det er særlig glædeligt at vide at de plukveer jeg går og har temmelig mange af, kan udvikle sig til rigtige veer hvis det ikke bliver behandlet Men jeg mærker masser af liv og det holder mit humør i top, selvom jeg dog ville ønske at h*n gad og vende sig så jeg ikke får så mange bøllespark i blæren griner... Og du er ved at være tæt på med din fødsel må man sige Bliver så spændende  at høre om

Knus Sussie 32+1

ork du, bare vent til sparkene er lige i lungerne og ribbenene, så ønsker man sig (næsten) tilbage til blæresparkene

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej hvor træls, søde!!!

Håber det går hurtigt over

Anmeld

21. september 2010

Kvindemin

Øv øv, jeg har fået 6 pencilin behandlinger for det indtilvidere og har det også nu. Er i uge 39, det kan gøre ufattelig ondt skal lige siges. Ud over det har jeg også skrabet Streptokokker B til mig
Føler med dig.

Knus

Anmeld

21. september 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

ej hvor træls, søde!!!

Håber det går hurtigt over

Tak søde det håber jeg osse Snøft...

Anmeld

21. september 2010

Dansker I Holland

Chritinap skriver:

Øv øv, jeg har fået 6 pencilin behandlinger for det indtilvidere og har det også nu. Er i uge 39, det kan gøre ufattelig ondt skal lige siges. Ud over det har jeg også skrabet Streptokokker B til mig
Føler med dig.

Knus

Ja ok Lyder ikke sjovt da Jeg har haft det før, men ikke mens jeg har været gravid. Så jeg håber ikke jeg får gener af betændelsen inden den er væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.