jeg bliver snart vanvittig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Kruse90

Ja ærlig talt. Jeg går snart ud af mit gode skind.

Jeg er på dag. 44 i min cyklus. den har ellers være nogen lunde regelmæssig de sidste tre cyklusser. ( omkring 33 dage. )
jeg havde lidt brunligt udflåd ( lidt MEGET svagt lyserødt ved toilet besøg ) i 2 dage. og nu er den pist forsvundet.
Hvorfor skal min krop drille sådan.
GIDER DET IKKE MERE

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg.
er bare lige fustreret over at det hele driller, tingene går mig hurtigt på i tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det er også pisse træls, putte....

Anmeld

21. september 2010

Snefnug1984

Forstår godt din frustration.. øvøv..

Anmeld

21. september 2010

CamillaValby

Kruse90 skriver:

Ja ærlig talt. Jeg går snart ud af mit gode skind.

Jeg er på dag. 44 i min cyklus. den har ellers være nogen lunde regelmæssig de sidste tre cyklusser. ( omkring 33 dage. )
jeg havde lidt brunligt udflåd ( lidt MEGET svagt lyserødt ved toilet besøg ) i 2 dage. og nu er den pist forsvundet.
Hvorfor skal min krop drille sådan.
GIDER DET IKKE MERE

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg.
er bare lige fustreret over at det hele driller, tingene går mig hurtigt på i tiden

Har du været ved en gyno?

Jeg havde præcis det samme i nov. 09 og der var jeg gravid uden for livmoderen.

Anmeld

21. september 2010

Kruse90

CamillaValby skriver:

Har du været ved en gyno?

Jeg havde præcis det samme i nov. 09 og der var jeg gravid uden for livmoderen.

har ikke været ved gyn.
men fik jo en indvendig scanning for lidt over en uge siden. og der var der ikke noget. alt så ud som det skulle.
så det vurde kke være muligt.

Anmeld

21. september 2010

Happiness

Det er godt nok også surt Tænk at der skal så meget til at få ønskebarnet!

Krydser fingre for det snart bliver din tur!

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Ej, hvor mærkeligt Min krop er også sær - havde mens ind til 3 mdr. inde i min graviditet dengang

Håber snart I må få lov til at opleve babylykken

K.h. Linda

Anmeld

21. september 2010

AnneBJ

Sender masser af babystøv, og håber at der snart melder sig enten baby eller mens..

Anmeld

21. september 2010

Sujan

Puha hvor må det være fustrerende.. Aner slet ikke hvad jeg ville gøre hvis det var mig.. Er så glad for min cyklus er regelmæssig.

Ja kroppen gør som den vil.. Håber snart du får svar

Anmeld

21. september 2010

Bb3031

Halløjsa - Op med humøret - Du har vist brug for at høre min historie   (Til dem af Jer, som måske har læst historien før - Synes tit der kommer indlæg op, hvor ens egne oplevelser omkring graviditet kan være relevant. Og vil jo gerne del mine erfaringer med alle  .)

Inden jeg blev gravid med min søn havde jeg igennem 1½ år store problemer med meget uregelmæssige menstruationer. Min cyklus varierede fra 28 dage – 90 dage. Sidste år havde jeg på 9 måneder blot menstruation fire gange, hvor der først var 4 uger, så 5, så 8 og til sidst 13 uger imellem blødningerne. Herefter blev jeg sendt til scanning på sygehuset for at blive undersøgt for PCO. Da jeg var til scanning, var jeg gået 6 uger over tid. Jeg tænkte, at min menstruation blot var forsinket igen, som den jo altid var. 

Sygeplejersken begyndte scanningen og efter et par minutter vendte hun skærmen mod mig. På skærmen sås en lille rund cirkel, som lå i min livmoder. ”Sådan en ses normalt kun i forbindelse med graviditet”, sagde hun. Spørg lige om jeg blev overrasket - (Der har jo lige været 13 uger imellem menstruationerne.) En indvendig scanning bekræftede, at jeg var gravid i 6. uge. Det var helt tydeligt at der var liv - Vi kunne tydeligt se et lille hjerte banke med al hast.

Lige en ekstra tilføjelse:

Da jeg var til 12 ugers scanning blev min termin flyttet fra d. 30. Maj (ifølge sidste menstruations dag) til d. 31. Maj 2010 (ifølge scanningen). Regner man på det, så har jeg haft ægløsning på 15. dagen – Mere eller mindre lige efter bogen..

At blive gravid er så sandeligt et mirakel. Så selvom din krop ikke "virker" som ønsket, så er det ikke ens betydende med, at du ikke kan blive gravid - Lige pludselig sker det og dagen skal nok komme, hvor det bliver din tur   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.