Antigravid!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Maria S.

Jeg har nu 2 nætter i træk sovet igennem hele natten uden at skulle op og tisse - og det er ikke sket i flere år! Hvad sker der lige for min krop

Det er jo ikke fordi jeg synes det er fedt at skulle op hver nat, men når nu jeg så gerne vil være gravid, havde jeg da hellere set at min tissetrang blev større nu hvor testdag nærmer sig.. Ih!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

SoffiLine

Det er ikke alle der får øget tissetrang

Men krydser fingre for dig 

Anmeld

21. september 2010

Maria S.

Jeg tror desværre ikke, at jeg er så heldig i denne omgang

Men spekulerer på om mon kan have noget at gøre med, at jeg begyndte at spise efter KISS-kuren for 3 uger siden..

Anmeld

22. september 2010

mortilfreja

Maria S. skriver:

Jeg tror desværre ikke, at jeg er så heldig i denne omgang

Men spekulerer på om mon kan have noget at gøre med, at jeg begyndte at spise efter KISS-kuren for 3 uger siden..

Hvad er KISS kuren??

Anmeld

22. september 2010

Dictes mor

Maria S. skriver:

Jeg har nu 2 nætter i træk sovet igennem hele natten uden at skulle op og tisse - og det er ikke sket i flere år! Hvad sker der lige for min krop

Det er jo ikke fordi jeg synes det er fedt at skulle op hver nat, men når nu jeg så gerne vil være gravid, havde jeg da hellere set at min tissetrang blev større nu hvor testdag nærmer sig.. Ih!

Jeg fik ikke på noget tidspunkt øget tissetrang, så det behøver ikke at være noget dårligt tegn.

Jeg krydser fingrene.

Anmeld

22. september 2010

Maria S.

Kiss kuren går ud på at spise insulinsænkende kost, dvs. minus sukker, kartofler, pasta, hvidt brød og andre hurtige kulhydrater. Kuren er især et must hvis man har pco, men man mener at kosten påvirker fertiliteten.

Og jeg følger den fordi jeg venter på svar på blodprøver om jeg er insulinresistent og tænker at det vel ikke kan skade..

Dictes mor: Tak for de krydsede fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.